U prostorima koprivničke Gradske uprave jučer je održan sastanak s predstavnicima Svjetske banke i Ministarstva znanosti i obrazovanja na temu provođenja eksperimentalnog programa „Osnovna škola kao cjelodnevna škola – održiv, pravedan i učinkovit sustav odgoja i obrazovanja“ koji je pokrenut ove školske godine, a u njemu sudjeluju gradska OŠ Podolice i županijske OŠ Sidonije Rubido Erdődy iz Gornje Rijeke i OŠ Koprivnički Bregi.

Sastanku su uime Grada Koprivnice prisustvovali gradonačelnik Mišel Jakšić i njegova zamjenica Ksenija Ostriž zajedno sa suradnicima te uime Koprivničko-križevačke županije zamjenik župana Ratimir Ljubić.

Predstavnice Svjetske banke i Ministarstva znanosti i obrazovanja, Diannu Pizzaro i Sonju Jeđud Tabulu zanimala su iskustva osnivača škola nakon što se krenulo u projekt cjelodnevne škole kako bi se na temelju iskustava po potrebi unaprijedili trenutni elementi i parametri provođenja programa. Ključno je saslušati potrebe i želje te mišljenja ključnih dionika – osnivača, nastavnika, roditelja i učenika, kako bi se model potencijalno dodatno unaprijedio, istaknule su Pizzaro i Jeđud Tabula, dodavši kako su svjesne da je projekt u početku naišao na otpor dijela zajednice, podjednako roditelja i nastavnika te kako vjeruju da su protekom vremena oni koji su ušli u sustav cjelodnevne škole uvidjeli koristi koje takav projekt donosi.

Gradonačelnik Jakšić i zamjenica Ostriž su istaknuli kako je u startu projekta kod dijela roditelja i nastavnika bio prisutan određen strah od reforme, no prve reakcije iz gradske osnovne škole Podolice su vrlo pozitivne. Zamjenik župana Ljubić je kazao kako dvije županijske osnovne škole koje sudjeluju u projektu također imaju pozitivna iskustva te dodao da je jedan od problema o kojem se treba detaljnije razgovarati – usklađivanje radnih sati kod onih nastavnika koji izvode nastavu na više škola. Sudionici sastanka su se složili kako je riječ o progresivnom projektu koji priprema učenike za bolju budućnost te da će se evaluacijom i mjerenjem početnih rezultata nastojati unaprijediti cjelokupni program. U tu svrhu, uz sredstva koja su škole dosad dobile, svakoj će se školi dodijeliti i po 20 tisuća eura za daljnje provođenje aktivnosti poput organizacija edukativnih tribina, gostujućih predavanja i svega onoga što može koristiti učenicima u razvoju znanja i kompetencija.

Na sastanku su razmijenjena iskustva i ideje koje će se primjenjivati u nastavku provođenja projekta cjelodnevne škole, a druženje je nastavljeno u OŠ Podolice i OŠ Koprivnički Bregi gdje su odrađene fokus grupe, odnosno sastanci s roditeljima i nastavnicima koji su prezentirali svoja iskustva u prvih mjesec i pol dana provođenja projekta.

Radni_sasatanak_na_temu_cjelodnevne_skole_08 Radni_sasatanak_na_temu_cjelodnevne_skole Radni_sasatanak_na_temu_cjelodnevne_skole_05 Radni_sasatanak_na_temu_cjelodnevne_skole_07 Radni_sasatanak_na_temu_cjelodnevne_skole_10 Radni_sasatanak_na_temu_cjelodnevne_skole_11 Radni_sasatanak_na_temu_cjelodnevne_skole_13