Ulica Marcela Kiepacha u Križevcima već nekoliko godina očajnički čeka na obnovu. Uz vrlo loš kolnik, stanovnike ulice muče i velike brzine koje pojedini vozači dostižu. Ulica je u najgorem stanju kada padne kiša, jer su zbog velikog broja rupa posvuda lokve, piše glaspodravine.hr.

Jedan od njezinih stanovnika Božidar Baneković kazao nam je kako je stanje već godinama nepromijenjeno. Premda ulica vapi za obnovom, Baneković kaže koliko god to želi, toliko se toga i pribojava zbog velikih brzina koje tom ulicom razvijaju vozači.

– Godinama je tako, nogostup su malo posložili i tu su stali s radovima. Prometnica je u jako lošem stanju, posebice kada pada kiša. Sve je puno lokvi, a kad naiđe vozilo iz njih šprica na sve strane. Već godinama nam obećavaju da će popravili ulicu, ali nikako da ta obnova dođe na red – kazao je Benković.

Požalio se također kako je ulica prilično prometna te da malo koji vozač poštuje ograničenja.

– Ovdje neprestano prolaze kamioni koji redom ne poštuju prometne propise i voze se kao ludi. Trebalo bi postaviti „ležeće policajce“, jer nije za izdržati kakvim brzinama kamioni ovdje prometuju. No, ne samo kamioni nego i automobili ovdje jure kao ludi. Svima mašem da uspore, ali to je Sizifov posao – ispričao nam je Baneković.

Dragutin Guzalić, ravnatelj Županijske uprave za ceste, kazao nam je kako je upoznat s lošim stanjem kolnika, no kako njegova obnova nije u planu sve dok se ne sagradi kanalizacija koje bi se prema projektu trebala graditi u trupu ceste.

– U sklopu radova na kanalizaciji, investitor Grad Križevci i budući izvoditelj će prema našim posebnim uvjetima u zahvatu koji ide u trupu javne ceste, morati sagraditi i cestu, djelomično ili u cijeloj širini, zavisno o zahvatu kanalizacije odnosno o projektu aglomeracije – kazao je D. Guzalić te dodao kako ovdje postoji projekt gradnje kanalizacije koji je veoma važan u ovom slučaju.

Što se tiče brzine kretanja vozila, odnosno eventualnog postavljanja „ležećih policajaca“, Guzalić je naglasio kako se neće investirati u njih.

– Na javnim cestama se izbjegavaju takvi zahvati jer moraju biti dovoljno propusne za hitnu službu i eventualno vatrogasce kojima, sigurno ne trebaju prepreke tijekom intervencija. Ograničenje brzine je 50 km/h i jasno je da prekršitelje mora sankcionirati policija – zaključio je Guzalić.