Nikad nije kasno. Točnost tvrdnje za koju mnogi misle da je floskula dokazuje čudesna životna priča Adolfa Polunića, umirovljenog Vjesnikova grafičara koji je u svom devetom desetljeću postao hrvatski Picasso, piše u nedjelju Večernji list.

Kad to kažemo, zbilja ne lažemo jer su njegova apstraktna platna lani bila jedna od najvećih senzacija na sajmu Art Zagreb, a tako će, izgleda, biti i ove godine. Ako nam ne vjerujete, uvjerite se sami od 15. do 18. rujna na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu, gdje će izlagati ovaj umjetnik, navodi dnevnik.

Adolf Polunić nikada se nije školovao za slikara. Nije završio Primijenjenu ni Akademiju likovne umjetnosti, čak ni tečajeve slikarstva, a sve što zna o slikarstvu, kaže, naučio je sam.

Ulja na platnu koja stvarao je desetljećima nikoga nisu ostavila ravnodušnim. Pred njima su dugo stajali sveučilišni profesori, studenti, glazbenici… Među štovateljima njegove umjetnosti su i bračni par Jurica i Ana Pađen, akademski kipar i slikar Dejan Kljun, pravnik i likovni kritičar dr. Aleksandar Bravar… A riječi hvale za majstora Polunića ima i Daniel Tomičić, organizator Art Zagreba.

“Polunića sam upoznao lani preko zajedničke prijateljice, slikarice Jelene Remetin. Zanimljivo mi je bilo sresti nekoga tko toliko dugo stvara, a još nije izlagao. Drago mi je da je izašao iz ateljea i predstavio se baš na Art Zagrebu. U međuvremenu je i postao član hrvatskog društva likovnih umjetnika i zbilja mi je drago što mu je karijera krenula, usprkos godinama.

Veselimo se i vidjeti što je novo naslikao, a nadam se da će njegovu vrijednost prepoznati i kupci jer je našem sajmu cilj popularizirati kupnju umjetničkih djela što se pokazalo kao najstabilnija investicija”, kazao je u dahu Tomičić, piše novinarka Večernjeg lista Mia Mitrović.