Elektroničko poslovanje nikad nije bilo potrebnije kao u ova nepredvidiva vremena, kad se sve više traži udaljeni pristup i kad su se uredi preselili u kuće i stanove, javljaju iz FINA-e.

Za potpunu digitalizaciju poslovnih procesa u tvrtki u kojoj će dokumenti kružiti nekim sustavom potrebno je, ipak, napraviti smišljen plan i planirati vrijeme i resurse, ali to ne znači da dokumente ne možete već sada razmjenjivati potpuno elektronički.

Za početak treba imati digitalne certifikate koji pravno zamjenjuju potpis osobe i potpisno rješenje, odnosno aplikaciju koja će omogućiti da potpis ugradite u dokument i tako potpisan dokument pošaljete drugoj strani.

Važno je znati da certifikate za pravno valjani potpis osobe možete nabaviti samo od certificiranog pružatelja usluga povjerenja koji se nalazi na Europskome pouzdanom popisu pružatelja usluga povjerenja (EU Trusted List). Fina je jedna od njih i tim se poslom bavi već više od petnaest godina, a Finine certifikate možete zatražiti u bilo kojoj njezinoj poslovnici.

Više informacija provjerite OVDJE.