U sudaru teretnih vlakova HŽ Carga i Enna transporta ozlijeđena su dvojica strojovođa. Nesreća se dogodila oko 5 sati ujutro, a oba vlaka kretala su se iz pravca Križevaca prema Koprivnici.

Neslužbeno, jedan vlak se pokvario, pa je zaustavljen na pruzi, ali je na njega naletio drugi vlak čiji strojovođa očito za kvar prvog nije znao. Šest vagona iskočilo je iz tračnica. Smrskani su i razbacani po polju. Šteta je milijunska, a promet blokiran na čak dva dana. Što se točno dogodilo, otkrit će crna kutija.

RTL-ov reporter Boris Mišević na mjestu nesreće razgovarao je s Darkom Barišićem, članom Uprave HŽ Infrastrukture.

“Možemo ponoviti određene činjenice. Jutros u 4:40 dogodila se željeznička nesreća između kolodvora Križevci i kolodvora Lepavina. Jedan teretni vlak je naletio na drugi teretni vlak. Mi iz Infrastrukture možemo potvrditi da su svi signalno-sigurnosni uređaju bili ispravni, sve je tehnički bilo ispravno, RDV uređaji, radio-dispečerska veza, sve je radilo kako treba. Zbog čega strojovođa nije poštivao signalizaciju to ne znamo, to će policija utvrditi nakon očevida”, kazao je.

Barišić je objasnio i kako funkcionira crna kutija koja bi trebala otkriti uzrok nesreće.

“Prema Zakonu o željeznici i sigurnosti željezničkog prometa svaka lokomotiva mora ju imati. Ona snima kolika je brzina vlaka, gdje se kretao, sve radnje koje su poduzete u lokomotivi i utvrdit će se zbog čega se ono dogodilo. Ona je zaštićena, jutros je bio Općinski državni odvjetnik, policija je zaštitila lokomotivu i  vjerojatno tijekom sutrašnjeg dana će izvaditi kutiju i pogledati što se dogodilo”, kazao je.

Barišić je kazao i koje su alternative za putovanje.

“Putnički prijevoz je organiziran autobusima, obavijesti su poslane na kolodvore, web stranice putničkog prijevoza. Nadamo se u roku 48 sati da ćemo sve završiti, otkloniti kvar i pustiti promet”, kazao je.

Na pitanje što treba napraviti da pruga bude čista, Barišić kaže:

“Tu su bila dva vlaka, raščistili smo veći dio, ostaje dio smrvljeni. Popravljamo odrađeni dio pruge kako bi mogla doći dizalica i podići ostatak lokomotive i svega ostalog što se nalazi na pruzi. Kad sve raščistimo riješit ćemo kontaktnu mrežu. Nadamo se da će tijekom sutrašnjeg dana sve biti gotovo.  S obzirom da smo organizirali noćni rad, radit ćemo cijelu noć”, kazao je Barišić.