Neviđena jagma za toalet papirom obilježila je početak pandemije COVID-a 19, a sada kada joj se nazire kraj, ili barem prvog vala, gotovo luđačka pomama zavladala je za biciklima.
Neki su već proglasili ”renesansu bicikla”. Hoće li se održati, pogotovo s obzirom na stanje prateće infrastrukture, drugo je pitanje i njime se bavimo u idućem tekstu, pišu Vijesti.hr.
”Došlo je do iznimno velike potražnje za biciklima, a time i porasta u prodaji, trenutno vlada i neopisiva gužva i potreba za servisom bicikala na koji se čeka tjednima, a vidimo i nove bicikliste ili barem one koje nisu koristili bicikl godinama”, za RTL.hr kazao je zastupnik Gianta za Hrvatsku Ivan Stipić.
O konkretnim brojkama je, kaže, ”nezahvalno govoriti jer se njima da vrlo lako manipulirati”.
Ipak, ako govorimo o “postkorona” periodu nakon popuštanja mjera i otvaranja biciklističkih trgovina, dakle od 27. travnja do danas, u usporedbi s istim periodom lani, onda možemo reći da je komadni rast prodaje bicikala veći od 250 posto.
Ako uzmemo period od početka godine do današnjeg datuma s istim periodom lani, onda imamo povećanje od svega osam posto u odnosu na prošlu godinu”.
‘Što se tiče onih koji misle da ćemo mi sad ne znam kako zaraditi, nećemo napraviti posao jer smo u mjesec dana prodali zalihu za šest mjeseci, a u međuvremenu smo morali odbijati poslove koje bismo inače paralelno radili. Sada nemamo bicikala, a servis ne donosi dovoljno i bit će teško i do kraja godine”, upozorava za RTL.hr kazala je Sanja Biželj-Gligorić, direktorica Ciklo-Centra