Učiteljica razredne nastave u maloj seoskoj školi i dizajnerica interijera kreirale su jedinstvenog asistenta za pomoć učiteljima i nastavnicima u organizaciji rada, planiranju nastave te praćenju uspjeha i zalaganja učenika.

Školska godina je počela, učenici već dobivaju zadaću i krenuli su s novim gradivom. A nastavnici rade pripreme, planiraju nastavu, organiziraju praćenje napretka učenika, osmišljavaju teme za sat razrednika…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Za to koriste razne alate, od računala i mobitela, do raznih planera, printanih tablica i listića koje stavljaju u registratore, frustrirani kad se ti isti papiri istrgnu. Osim onih koji imaju Učiteljski dnevnik pa sve obaveze mogu upisivati i pratiti na jednom mjestu i uvijek ga mogu imati uz sebe.

Anita Štaudinger i Marina Herceg dugogodišnje su prijateljice koje su od Anitine inicijalne ideje zajedno kreirale i realizirale jedinstveni planer koji olakšava rad i organizaciju učiteljima i nastavnicima u osnovnim i srednjim školama.

Anita već dugo godina radi kao učiteljica u osnovnoj školi. Kao većina nastavnika, voli biti organizirana, a osim planiranja nastave, potrebno je pratiti i puno drugih stvari. Uvijek je sa sobom imala fascikle koje je nespretno koristiti ili sama uvezivala materijale, samo da bi se ubrzo nakon svakodnevnog korištenja raspali.

Marina_Herceg

Isprobala je puno planera i svaki je imao nešto dobro, ali nije našla nešto što bi pokrilo sve potrebe vezane uz učiteljski posao. Puno njenih kolegica je imalo isti problem. Aniti je efikasna organizacija vremena je postala još bitnija uz njezinu trogodišnju živahnu kćerkicu. Jedan dan je došla Marini, za koju je znala da se bavi grafičkim dizajnom, stavila hrpu fascikala i papira na stol i rekla:

„A zašto ti ne napraviš nešto što bi mi olakšalo život?“.

Tako su ove dvije prijateljice, kreativke i zaljubljenice u organizaciju osmislile Učiteljski dnevnik, praktičan i sveobuhvatni planer za učitelje i nastavnike u osnovnim i srednjim školama za školsku godinu 2022./2023. Sadrži sve potrebno kako bi učiteljima olakšao rad – planiranje nastave, bilježenje aktivnosti i obaveza te praćenje učeničkih postignuća.

Učiteljski dnevnik je podijeljen u nekoliko cjelina na čak 180 stranica: dnevni, mjesečni i godišnji kalendari s obilježenim blagdanima i praznicima, popisi učenika, ispita i izvannastavnih aktivnosti te dio za pripreme i bilješke. Svaka kategorija je obilježena različitom bojom kako bi se olakšalo snalaženje.

Ideja je nastala iz potrebe da se učiteljima uštedi vrijeme i olakša organizacija, planiranje i praćenje obaveza.

”Moram priznati da znam jako malo o zahtjevima i potrebama učitelja, a htjela sam napraviti planer koji bi bio potpuno prilagođen upravo njima. Zbog toga sam se oslonila na Anitu i njezine kolegice da mi pruže sve informacije i kažu što im je potrebno i važno za rad. Rezultat je jedinstveni Učiteljski dnevnik, koji je zaista osmišljen u suradnji s učiteljima, za učitelje.” – kazala je Marina Herceg, dizajnerica i autorica ovog pametnog pomoćnika.

Čim su neke učiteljice došle do svojeg primjerka, počeli su stizati oduševljeni komentari: „Ovaj Učiteljski dnevnik je stvarno super! Sve je na jednom mjestu i u odličnom formatu. Mislim da napokon mogu zaboraviti na svoje neorganizirane fascikle. Bravo!!!“ reakcija je Josipe, učiteljice predmetne nastave.

Učiteljica Nikolina kaže:

„Malo je reći da sam oduševljena. Nakon 11 godina rada napokon sam došla do nečega o čemu razmišljam već dugi niz godina. U rokovnicima svakog izdavača je bilo nešto dobro, mislim da je ovo spoj onoga što je najbolje.“

U nekoliko škola učiteljima se toliko svidio da su gotovo cijeli kolektivi naručili primjerke za sebe.

U današnje vrijeme kada je većina ljudi pretrpana obavezama dobra organizacija je ključ pametnog upravljanja poslovnim i privatnim vremenom. Puno učitelja i nastavnika sami izrađuju, printaju, uvezuju i slažu u registratore sve što im je potrebno za rad: od kalendara i tablica do listića za pripreme i raznih bilješki. To oduzima puno dragocjenog vremena i nije praktično svakodnevno sa sobom nositi registrator.

Računalo ne mogu imati u svakom trenutku radnog dana, a mobiteli i razne aplikacije nisu dovoljno praktične i pregledne. Učiteljski dnevnik nastavnici mogu uvijek imati uz sebe. Mogu bilježiti, provjeriti, pratiti kad god se ukaže potreba za to, čime štede vrijeme i imaju na jednom mjestu pregledno sve što im je potrebno za rad i organizaciju nastave.