- • Cilj je povezivanje okolnih općina u turističku zajednicu područja kako bi stvorili što kvalitetniju i konkurentniju turističku ponudu – naglasio je novi direktor turističkog ureda Općine Kalnik
Nakon provedenog natječaja Turističke zajednice Općine Kalnik za novog direktora izabran je Miroslav Mirković. Riječ je o bivšem voditelju marketinga županijskog tjednika Glasa Podravine i Prigorja te urednik i producent gastro rubrike „Gastro tražilica“ na portalu Prigorski.hr.
Mirković je na funkciju direktora turističkog ureda Turističke zajednice Općine Kalnik stupio početkom travnja. Prema riječima načelnika i predsjednika TZO Kalnik Mladena Kešera na novu funkciju izabrana je osoba koja je zadovoljila sve potrebne uvjete iz javnog natječaja i koja je prije svega kompetentna za taj posao.
– Između dva prijavljena kandidata turističko vijeće donijelo je odluku da Miroslav Mirković zadovoljava sve uvjete za ovu funkciju. Uz opće uvjete koji su u potpunosti ispunjeni, smatrali smo da navedeni kandidat posjeduje najviše praktičnog iskustva u turizmu, posebice u brojnim projektima koje je realizirao tijekom godina kao voditelj marketinga u koprivničkoj medijskoj kući – rekao je Kešer te istaknuo kako od novog direktora očekuje nove ideje i kvalitetne projekte koji će doprinijeti turističkom razvoju Kalnika.
O novoj funkciji za komentar upitali smo i izabranog Miroslava Mirkovića.
– Potencijal potkalničkog kraja je izniman, no isto tako očekuje nas veliki posao. Za uspješne turističke projekte treba nam kvalitetna infrastruktura, ali prije svega najvažnija je ideja. U prvih šest mjeseci planiramo napraviti redizajn svih naših kanala komunikacije posebice planiramo razviti i unaprijediti segment digitalnog marketinga koji je danas budućnost turizma – objasnio je.
Dodao je kako nakon toga planiraju povezati potkalnički kraj s ostalim dijelovima županije jer bez toga nema budućnosti. Smatra da nema razloga da turisti koji dođu na Kalnik ne posjete i Križevce, koprivnički kraj ili svoju turu ne završe u Đurđevačkoj Podravini. No, u ovom trenutku najviše energije uložit će u brendiranje kalničkog i potkalničkog kraja koji već sada ima velik potencijal u području planinskog i sportskog turizma, ali i enogastro turizma.
– Tu je i kvalitetan projekt „Okusi Podravine i Prigorja“ kojeg je pokrenula županijska turistička zajednica, a u kojeg se planiramo sigurno uključiti do kraja godine, jer budućnost ovog dijela Hrvatske je u tradicionalnoj gastronomiji i vinarstvu. Ne treba tu puno filozofirati. Krajnji plan je povezivanje okolnih općina u turističku zajednicu područja kako bi stvorili što kvalitetniju i konkurentniju turističku ponudu – naglasio je novi direktor turističkog ureda Općine Kalnik.
Kako doznajemo, Miroslav Mirković se organizacijom i menandžmentom bavi više od deset godina, po struci je novinar, a jedno vrijeme radio je kao voditelj marketinga i posebnih projekata u uspješnoj koprivničkoj tvrtki Orion. Od mnogobrojnih projekata koje je realizirao najznačajniji su „Vinski vodič Podravine i Prigorja“ gdje je bio autor i producent, turistički film „Putevima vina Podravine i Prigorja“, izrada monografije „Putevima Hlebinske škole“ gdje je bio stručni suradnik i portal promocije strukovnih zanimanja gdje je bio jedan od idejnih začetnika u suradnji s Koprivničko-križevačkom županijom.
prigorski.hr