Nakon laka za nokte s okusom piletine koji je lansirao američki lanac brze hrane KFC, odnedavno francuska tvrtka Groupon zainteresiranima nudi nov lak s novim okusom – talijanskog pjenušca ili prosecca.

Na internetskoj stranici tvrtke stoji da je lak pripravljen s pravim talijanskim pjenušcem, da ima njegov miris i okus.

Metalno zlatne je boje, a kad se nanese na nokte svjelucav je.

U poluminutnom video spotu u kojemu se reklamira novi proizvod, manekenka tvrdi da lak s noktiju možete polizati, uživajući u okusu talijanskog pjenušca, a da pritom u organizam ne unesete nijednu kaloriju.

Unatoč tome, na etiketi stoji jasno upozorenje da je sadržaj bočice zabranjeno ispiti.

Pjenušavi lak za nokte francuska je tvrtka lansirala u povodu Majčina dana, no još dugo neće se naći na policama trgovina.

Nestrpljivima se preporučuje da se, ako žele što prije besplatno osvojiti bočicu, okušaju u nagradnoj igri tvrtke Groupon.

(Hina)

fah