Piše: Miroslav Mirković
Po uzoru na neka prošla vremena jučer se u jutarnjim satima okupilo mnoštvo nacionalnih i lokalnih medija kako bi premijer Plenković zajedno sa ministrima i županima otvorio novu prugu od Svetog Ivana Žabna do Gradeca koja bi svim putnicima iz Bjelovara do Zagreba trebala skratiti put za nekih sat vremena.
Naravno, ne odmah, jer prvo se još treba napraviti rekonstrukcija dijela pruge kod Bjelovara, a za to će im sigurno trebati barem još nekoliko godina, ako im je za dionicu od 12,2 kilometara trebalo skoro tri godine i 258 milijuna kuna.
Japanci bi za to vrijeme vjerojatno izgradili prugu, kolodvor i neki obližnji hotel, ali zato naše željeznice ipak vole ići sporijim putem. Strpljen, spašen geslo je našeg HŽ-a, osim kada premijer dolazi u goste, tada se naravno ne kasni, jer ipak u kojoj firmi bi danas mogli raditi za dobru plaću, a da je vrijeme relativan pojam, a kupac nikad nije u pravu. Naravno, odgovor je vrlo jednostavan – državnoj.
Nakon što su premijer Plenković i predsjednik Sabora Gordan Jandroković simbolično otkrili ploču u Svetom Ivanu Žabnu, vlak prepun političara, medija i svečanih uzvanika napokon je mogao krenuti.
Kad hrvatska politika putuje vlakom to je ipak velik dan. Sve ide prema protokolu, vlakovi ne kasne, ali očito ni putnici ne izlaze na stanici.
U trenutku kad je vlak stigao u Gradec nitko od putnika nije izašao van, tako da je 16. prosinca povijesni dan iz dva razloga – imali smo prvu HŽ-ovu liniju gdje vlak nije kasnio u polasku i dolasku, i gdje od putnika na krajnjoj stanici nitko nije izašao. Očito, je svima toliko bilo lijepo pa se nitko nije sjetio izaći na stanici, naime vrijeme je predsjedničkih izbora.