Hrvatska turistička zajednica pokrenula je novu promotivnu kampanju „Discover The Colours of Croatia“ na 7 europskih tržišta, odnosno na tržištima Njemačke, Austrije, Poljske, Češke, Mađarske, Italije i Velike Britanije.

Ova jesenska kampanja posebno promovira prirodne ljepote, kulturu, nautiku i eno-gastronomiju, a provodit će se do druge polovine studenog putem tematskih članaka na on line portalima, print oglasa te oglašavanja na društvenim mrežama uz oznaku #DiscoverTheColoursOfCroatia.

„Iako trenutna epidemiološka situacija u Europi, kao i važeće restrikcije za putovanja koje se razlikuju ovisno od države do države ne dozvoljavaju veću realizaciju turističkog prometa, u ovom je dijelu godine itekako važno zadržavanje vidljivosti Hrvatske na našim najvažnijim europskim tržištima. Upravo smo s tim ciljem pokrenuli ovu kampanju kojom želimo našu zemlju dodatno pozicionirati kao sigurnu destinaciju bogate, kvalitetne i atraktivne ponude u razdoblju posezone. Naš je cilj da Hrvatska mnogima u svijesti bude pozicionirana kao odredište koje jamči sigurnost i kvalitetan odmor uz brojne aktivnosti i sadržaje“, istaknuo je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

HTZ_2020_DCC_PPS2_IG_post_C_Ozalj_1080x1080

Podsjetio je kako uskoro kreće i akcija Tjedan odmora vrijedan kroz koju će domaći, ali i svi inozemni gosti koji se zateknu u Hrvatskoj moći iskoristiti brojne turističke usluge u zemlji po 50 posto nižim cijenama.