Zagrebački električni tramvaj, od srijede, 23. kolovoza, započinje s procedurom izrade Pretplatnih karata za učenike i studente za školsku i akademsku 2023./2024 godinu.
Također, započinje i produljenje statusa postojećih učeničkih i studentskih Pretplatnih karata.

Novi korisnici koji do sada nisu izrađivali Pretplatnu kartu, trebaju ovjeriti Zahtjev s jednom fotografijom u obrazovnoj instituciji te se uputiti na bilo koje prodajno mjesto.

Na raspolaganju su dvije mogućnosti, odnosno može se zatražiti izrada fizičke pretplatne karte ili formiranje virtualne pretplatne karte u aplikaciji MojZET. Cijena izrade pretplatne karte iznosi 3,98 € i traje nekoliko dana, a druga mogućnost je formiranje virtualne pretplatne karte u mobilnoj aplikaciji Moj ZET i pri tome se ne naplaćuje naknada za izradu. Nakon predaje Zahtjeva na prodajnom mjestu, formirat će se korisnički profil, koji će potom korisnici spojiti s preuzetom aplikacijom i dalje obavljati kupnju mjesečnih ili godišnjih kupona.

Slobodni smo još jedanput naglasiti kako novi korisnici trebaju ovjeriti Zahtjev ZET-a u obrazovnoj instituciji te se uputiti na prodajno mjesto prijevoznika, bez obzira za koji će se oblik izrade učeničkih ili studentskih pretplatnih karata odlučiti.

Postojeći korisnici, odnosno učenici i studenti koji su protekle godine koristili Pretplatnu kartu i kupovali odgovarajuće kupone, mogu produljiti statuse na svojim fizičkim kartama i bez ovjeravanja Zahtjeva u obrazovnoj instituciji i to na prodajnim mjestima ZET-a te na kioscima ugovornih partnera. Preduvjet za to je da su podaci korisnika ažurirani u sustavima ISAK i eMatica, a što obavljaju obrazovne institucije te prijevoznik ne utječe na podatke koji se nalaze u elektroničkim bazama, već ih isključivo preuzima.

Putem studentske elektroničke baze ISAK, procedura produljenja statusa započet će od srijede 23. kolovoza, a za učenike u skladu s podacima sustava eMatica od subote 2. rujna. Do tada, produljenje statusa može se obaviti uz ovjereni Zahtjev ZET-a.

Produljenje statusa korisnici mogu u svega nekoliko koraka obaviti i mobilnom aplikacijom, a koju su prethodno preuzeli te povezali korisnički račun sa svojim podatcima u ZET-u i to putem Moj ZET web portala.

Dovoljno je osvježiti postojeći korisnički učenički ili studentski profil te će se produljiti i status korisnika za tekuću godinu u aplikaciji Moj ZET, no uz isti preduvjet kao i kada je riječ o fizičkim pretplatnim kartama, odnosno da se podaci učenika ili studenta nalaze u elektroničkim bazama ISAK ili eMatica.

Međutim, ukoliko je ažuriranje učeničkih i studentskih elektroničkih baza još u tijeku te se korisnici ne nalaze na odgovarajućem popisu, potrebno je s ovjerenim Zahtjevom doći na bilo koje prodajno mjesto ZET-a.

Nakon produljenja statusa pretplatnih karata, bilo onih fizičkih ili virtualnih mogu se kupiti odgovarajući mjesečni ili godišnji kuponi za vožnju.

Učenici prvih razreda srednjih škola i studenti prve akademske godine, kojima je prebivalište na području gradova Velike Gorice i Zaprešića te općine Stupnik, moraju ovjeriti Zahtjev ZET-a u obrazovnoj instituciji koju pohađaju, kao i u nadležnoj službi Grada/Općine.

Učenici i studenti druge, treće ili četvrte godine, s područja Velike Gorice, Zaprešića i Stupnika za produljenje profila neće trebati ovjeravati Zahtjev ZET-a u obrazovnoj instituciji i poglavarstvima, već će potrebno ažuriranje podataka na postojećoj Pretplatnoj karti moći obaviti na svim prodajnim mjestima ZET-a i kioscima ugovornih partnera, ukoliko će se nalaziti u odgovarajućoj elektroničkoj bazi podataka.

Redoviti studenti, kao i učenici s prebivalištem na području općina Bistra i Luka obvezni su radi ostvarivanja prava na subvenciju Zahtjev ovjeriti u nadležnoj službi općine.