U ponedjeljak 6. ožujka radovi na trenutačno najvećem željezničkom infrastrukturnom projektu – gradnji drugog kolosijeka pruge između Dugog Sela i Križevaca – ulaze u fazu u kojoj će utjecati na tijek željezničkog prometa. Tako će do daljnjega na toj dionici promet biti posebno reguliran. U prvome razdoblju, točnije do 1. travnja, putnike će prema voznome redu vlakova između Vrbovca i Križevaca prevoziti autobusi, i to od ponedjeljka do subote između 7.45 i 14.45 sati.
Dodatne informacije o organizaciji prijevoza i mjestima na kojima će se zaustavljati autobusi putnici mogu dobiti na:
- telefonskim brojevima 060 333 444 / *8525 *VLAK
- internetskoj stranici HŽ Putničkog prijevoza http://www.hzpp.hr/stanje-u-prometu
- internetskoj stranici HŽ Infrastrukture http://www.hzinfra.hr/ – Radovi na mreži.
Putnike molimo za razumijevanje jer radovi se izvode kako bi putovanje željeznicom bilo brže i udobnije, stoji u priopćenju kojeg potpisuje Ivan Kartelo iz Korporativne komunikacije HŽ Infrastrukture d.o.o.
Radovi na projektu Dugo Selo – Križevci započeli su u srpnju 2016. Završetak ove faze radova predviđen je krajem 2018. godine, a puštanje nove dvokolosiječne pruge između Dugog Sela i Križevaca u promet planira se početkom 2020.
Detaljnije o projektu:
Dionica pruge koja se modernizira duga je 38,2 kilometra, a vrijednost cijelog projekta rekonstrukcije postojećeg i izgradnje drugog kolosijeka iznosi 1,5 milijardi kuna, od čega se 85 posto sufinancira iz Europskog fonda za regionalni razvoj i Kohezijskog fonda.
Projekt je prepoznat kao jedan od prioriteta modernizacije željezničke mreže u Republici Hrvatskoj. Njime će se omogućiti povećanje kapaciteta te važne pruge od međunarodnog značaja te će se vrijeme putovanja između Dugog Sela i Križevaca skratiti sa sadašnjih 30 na 18 minuta.
U sklopu projekta izgradit će se šest mostova, od kojih dva cestovna, postojećih sedam mostova će se rekonstruirati, ukinut će se 17 željezničko-cestovnih prijelaza i dva pješačka prijelaza, a umjesto njih izgradit će se 11 novih nadvožnjaka, jedan podvožnjak i šest pothodnika, modernizirat će se postrojenja električne vuče, signalno-sigurnosni i telekomunikacijski uređaji te izgraditi 25 kilometara servisnih cesta.
prigorski.hr






