Prikazivanjem promotivnih filmova o Plešivičkoj, Zelinskoj i Samoborskoj vinskoj cesti, potom i obilaskom ugostiteljskih objekata u središtu Samobora, završila je destinacijska kampanja Turističke zajednice Zagrebačke županije „Via vino“ (Kreni cestom vinskih užitaka).

U proteklih nešto više od mjesec dana na Plešivici i u Turopolju organizirano je gledanje filmova na otvorenom „Via kino“, u Zelini koncert klasične glazbe u vinogradu „Via note“, a u Samoboru spoj kulture, gastronomije i turizma „Via art“. Tijekom destinacijske kampanje željelo se još jednom ukazati na eno-gastro sadržaje, kulturnu baštinu i održivi, zeleni turizam u okruženju grada Zagreba.

via_art_201121_autor_fotografije_drazen_kopac__1.jpg__648x432_q85_subsampling-2

„U završnici ove kampanje, u Samoboru smo nastavili priču započetu projektom ‘In cultura veritas’. Spojili smo kulturu i vino. U vremenu smo koje nam ne omogućuje organizaciju manifestacija u formatima na koje smo navikli, pa ovakvim događanjima želimo pozicionirati Zagrebačku županiju kao autentičnu turističku boutique destinaciju“, rekla je Ivana Alilović, direktorica TZ Zagrebačke županije.

via_art_201121_autor_fotografije_drazen_kopac__4.jpg__648x432_q85_subsampling-2

Prisutne na središnjem samoborskom trgu pozdravila je i gradonačelnica Petra Škrobot, a u ime Zagrebačke županije „Via artu“ je prisustvovala predsjednica Županijske skupštine Martina Glasnović. Poručila je da će Zagrebačka županija i dalje podupirati vrijedne ljude koji svojim znanjem i upornošću daju dodanu vrijednost vinskim cestama, ali i urbanim sredinama poput Samobora.