U Zadarskoj županiji u ponedjeljak je počela nova školska godina za 19.654 učenika u osnovnim i srednjim školama, a zadarski župan Božidar Longin posjetio je osnovnu i srednju školu u Obrovcu koje su u svibnju stradale u poplavama te područnu školu u Kruševu koju pohađa 60 učenika.
U županiji je 1539 prvašića, što je 146 učenika manje u usporedbi s prošlom školskom godinom, odnosno čak pet razreda manje.
No, u Osnovnoj školi Valentina Klarina u Preku na otoku Ugljanu, ove je godine upisano devetero učenika više nego lani, od čega 38 djece u prvi razred.
Dvije područne škole ove su školske godine ostale bez djece i privremeno prestaju s radom, Područna škola Perušić (OŠ Benkovac) i PŠ Ždrilo (OŠ Braće Ribar, Posedarje).
U osnovnim školama u Zadru ove je godine 876 učenika u prvim razredima, što je 12 učenika više nego lani, a ukupno je u zadarskim osnovnim školama oko 7000 djece.
Zadarski gradonačelnik Branko Dukić posjetio je prvoga dana OŠ Stanovi, koja je uredila veliku kuhinju za kuhanje i serviranje toplih obroka.
“Cilj nam je doći do kvalitetne kuhane prehrane za svako dijete, da to ne bude samo forma. Nama je za rad u jednoj smjeni potrebno još pet škola, država će osigurati velika sredstva tako da ćemo u sljedećih nekoliko godina postići taj veliki cilj”, najavio je pročelnik gradskog Upravnog odjela za odgoj i školstvo Joso Nekić.
U osnovnim školama Zadarske županije ukupno je 13.248 učenika, a u devet područnih škola u razredu će biti od jednog do troje djece. U srednjim je školama u županiji upisano 6406 učenika.
Prema podacima Upravnog odjela za obrazovanje, kulturu i šport Zadarske županije, besplatni obroci za učenike osnovnih škola nastavit će se i u ovoj školskog godini u skladu s o odlukom kriterijima i načinu financiranja, odnosno sufinanciranja troškova prehrane za učenike osnovnih škola za školsku godinu 2023./2024.
Što se tiče opremanja školskih kuhinja, u tijeku su poslovi prikupljanja potreba i sređivanja dokumentacije za prijavu na sredstva iz programa Nacionalnog plana oporavka i otpornosti.