Medijska pismenost i međugeneracijsko povezivanje projekt je učenika 2. razreda gimnazije Srednje škole Vrbovec, kojega je osmislila i učenike mentorirala profesorica Hrvatskog jezika Helena Crnković Pilipović.
U Gradskom društvu Crvenog križa Vrbovec, učenici su izlagali o medijskoj pismenosti.
Nakon istraživanja, prikupljanja podataka, analiziranja te donošenja zaključaka, učenici su izradili digitalne plakate i prezentacije te pripremili izlaganja. Pozorni slušatelji, ali i aktivni sudionici bili su sugrađanke i sugrađani umirovljenici.
-Budući da je medijska pismenost, pismenost 21. stoljeća, glavni ciljevi projekta su podizanje svijesti javnosti o važnosti medijske pismenosti i kritičkog razmišljanja o medijskim sadržajima te stvaranje prilika za medijsko obrazovanje što većeg broja građana, posebno mladih i osoba starije životne dobi koje su također izložene opasnostima nedovoljnog poznavanja tog područja – rekla je Crnković Pilipović.
Govorilo se o medijskoj manipulaciji, reklamama, prikrivenom oglašavanju, što je fishing, clickbajt, ciberchondria, o lažnim vijestima, kako prepoznati opasne stranice te kako se zaštititi. Učenici su izlagali uz digitalne plakate, prezentacije te edukativne filmove.
Nakon prezentiranja druženje se nastavilo uz ugodan razgovor mlađih i starijih članova zajednice uz zakusku koju je osigurala ravnateljica Crvenog križa Jelena Mucko.