Na 26. sjednici križevačkog predstavničkog tijela pod aktualnim satom pitanja za gradonačelnika imao je vijećnik Goran Hrg (HDZ).
-Svi smo upoznati s peticijom stanara Gundulićeve ulice za zabranom teretnog prometa za kamione teže od 7,5 tona. Krenulo je loptanje između Županijske uprave za ceste i Grada. U kojoj je to fazi? Isti je problem u Ulici Branitelja Hrvatske i Frana Supila, ali oni nemaju alternativu – rekao je vijećnik.
Jeste li nedavno išli od Mladina prema Kosovcu? Postavljen je uski asfalt, auti su sve širi, a asfalt je uži. Što je s Vodnim uslugama i pripajanjem? Nije sazvana Skupština društva? – pitao je vijećnik.
Križevački gradonačelnik Mario Rajn rekao je kako problematika ide na Povjerenstvo za promet Grada Križevaca. -Gundulićeva ulica je u nadležnosti ŽUC-a i za nju postoje alternative. Supilova i Branitelja Hrvatske su u statusu državnih cesta. I novo gradsko vodstvo koje dođe mora nastaviti forsirati Zapadnu obilaznicu. Ona je u fazi idejnog rješenja i treba ju gurati zajedno s intermodalnim terminalom kao prilazni pravac od sjevera prema jugu. Promet je gust iz dva kamenoloma i gust dnevni protok prometa smo utvrdili kroz studiju o prometu – rekao je Rajn i osvrnuo se na pripajanje Vodnih usluga.
-Sljedeći korak je definiranje društvenog ugovora. Nakon toga slijedi izglasavanje. Pokušavamo ispeglati sve što bi nama išlo u korist. Ušli smo u fazu Ministarstva i odobren nam je nastavak financiranja projekata – kazao je Rajn.
Pročelnik Krešimir Brunović rekao je kako postoji zakonski minimum i cesta ne može biti uža od 2,6 metara. -Asfaltirani odvojci su modernizirani prema gabaritima kakvi su i bili, a tu nemamo više prostora za proširivanjem ceste – rekao je pročelnik.