Budući da je dosadašnjoj ravnateljici OŠ Čazma Lidiji Osman, s 9. siječnjem ove godine prestao ugovor o radu, a prethodno nije donesena Odluka o izboru ravnatelja/ice Osnovne škole Čazma, Povjerenstvo koje privremeno zamjenjuje Školski odbor, donijelo je Odluku o imenovanju vršitelja dužnosti ravnatelja.
Jednoglasno je vršiteljicom dužnosti ravnateljice Osnovne škole Čazma imenovana lvana Moguš, dosadašnja učiteljica biologije u OŠ Čazma.
Ivana Moguš obnašat će ovu dužnost do imenovanja ravnatelja/ice na temelju natječaja, a najduže na godinu dana, a na stranicama gradske uprave otkrila je neke svoje planove i očekivanja.
Kakvi su prvi dojmovi u ulozi ravnateljice?
U ovoj se ulozi, moram priznati nisam zamišljala jer sam privržena učenicima i radu u učionici. Na natječaj sam se javila na poticaj kolega i uz njihovu potporu. Prevagnula je želja za promjenom međuljudskih odnosa i jačanje zajedništva svih dionika nastave. Sebe ne smatram šefom, već mentorom koji će usmjeravati i povezivati učitelje, učenike i roditelje kroz različite projekte.
Koji su najveći izazovi s kojima ste se do sada susreli?
Nakon dva tjedna u ulozi ravnatelja moram priznati da je izazova i zahtjeva mnogo. Često ostajem raditi u obje smjene, no svaki početak je težak. Neki od problema koje sam zatekla su nedostatak tajnika, namirnica za normalno funkcioniranje kuhinje, sanitarnih sredstava, pregršt neispunjenih izvještaja koje treba predati, nedostatak učitelja, nezavršeni natječaji za posao, neriješene pritužbe roditelja, pokretanje postupka dobivanja potrebnih ovlaštenja… Prvi sam tjedan zapravo bila više u ulozi tajnika, nego ravnatelja. Tajnički posao nije nimalo lak, stoga posebno zahvaljujem računovotkinji Silvani koja mi je uvelike pomogla. Vrlo sam zahvalna i Elviri Babić Marković u Gradu Čazmi, koja pomaže pri svakom problemu koji iskrsne. Proceduralni postupci traju i ne mogu se ubrzati, stoga molim za razumijevanje.
Koji su Vaši planovi za budućnost i hoćete li se ponovno kandidirati za ravnateljicu?
U skoroj budućnosti školu želim uklopiti u život lokalne zajednice i povezati ne samo odgojne ustanove već i udruge, turizam i gradske manifestacije. Danas je izuzetno važno učenike pripremiti za budući profesionalni život u kojem će postojati brojni novi, za sada još nepoznati poslovi. Stoga nam je važno cjeloživotno učenje i napredovanje. Intelektualna osobnost, skromnost i autentičnost vrline su kojima težim, a uvažavanje različitosti, pravednost i solidarnost vrline institucije koje želim ugraditi u našu školu. Kroz projekte bih svakako voljela urediti prostore škole, opremiti kuhinju kako bi učenici dobili kvalitetniji i raznovrsniji obrok. Voljela bih uz pomoć učitelja osnovati učeničke zadruge koje će razvijati manualne kompetencije kod učenika… Ne želim sve otkriti niti puno obećati, idemo korak po korak. Smatram ovaj posao prilikom i izazovom i ne razmišljam o novom natječaju dok ne ostvarim barem neke od zadanih ciljeva.