Uskoro prva hrvatska konferencija o vinskom marketingu ‘VinMarKon’

27. lipnja 2020. Autor: prigorski.hr Gastro kutak Uskoro prva hrvatska konferencija o vinskom marketingu ‘VinMarKon’

Foto: Marko Čolić


VinMarKon, prva hrvatska konferencija o vinskom marketingu, održat će se u utorak, 30.06.2020. u zagrebačkom hotelu International s početkom u 11 sati.

Konferencija je namijenjena vinarima, vinskim profesionalcima, distributerima vina, predstavnicima HoReCa sektora kao i drugim ljubiteljima vina. Konferencija se održava pod pokroviteljstvom Ministarstva poljoprivrede Republike Hrvatske.

Tema konferencije je „Strateško planiranje u vinskom marketingu“ a uvodna rasprava pod naslovom „Strategija vinskog marketinga u Hrvatskoj“ okupiti će marketinške stručnjake među kojima su i doc.dr.sc. Krunoslav Karalić, pomoćnik ministra poljoprivrede za poljoprivredno zemljište, biljnu proizvodnju i tržište, prof.dr.sc. Dragan Kovačević, podpredsjednik Hrvatske gospodarske komore za poljoprivredu i turizam, mr. Josip Kraljičković, pročelnik upravnog odjela za poljoprivredu, ruralni razvitak i šumarstvo Zagrebačke županije, dr.sc. Žarko Stilin, prodekan za poslovnu suradnju i predstojnik katedre za marketing i komunikacije na Visokoj poslovnoj školi PAR u Rijeci te drugi predstavnici Ministarstva poljoprivrede i Agronomskog fakulteta u Zagrebu.

Panelisti će prisutnima, svatko sa svog aspekta, pokušati dati uvid u postojeću strategiju vinskog marketinga u Hrvatskoj te ideje, dosad postignute rezultate, kao i smjernice za unaprjeđenje brendiranja Hrvatske kao vinske zemlje.

Nakon panel-diskusije na rasporedu su interaktivna predavanja, zamišljena kao otvorene teme s predviđenim prostorom za pitanja i raspravu. Vrlo aktualnu temu „Vinsko tržište prije i poslije korone“ prezentirat će predavači Žarko Stilin i Nenad Trifunović.

O važnosti udruživanja vinara i zajedničkom tržišnom nastupu sa praktičnog i pravnog aspekta govorit će Nikola Benvenuti, Janko Kezele i Ivan Ćuk. Temeljne smjernice izrade kvalitetnog poslovnog i marketinškog plana prezentirat će predstavnice diWine Consultinga, Renata Lončarić i Tena Popović, a o stvaranju dodane vrijednosti na primjeru vina iz mora govorit će Karmela Tancabel i Marko Dušević.

Prisutnima će se kroz kratke prezentacije obratiti i partneri projekta – diWine Consulting, specijalizirana za savjetovanje u vinskom marketingu, turistički medij Place2Go i Visoka poslovna škola PAR iz Rijeke. Tvrtka – partner: MB frigo Grupa predstaviti će važnost rashladne opreme u raznim granama industrije, pa tako i u vinarstvu.

U stankama konferencije kušat će se vina vinarija Dingač-Skaramuča, Zdjelarević Wine Selection, Vuglec breg, Vina Geržinić i Terra Madre.

U organizaciji konferencije pomogle su i Turističke zajednice Brodsko-posavske , Vukovarsko-srijemske te Primorsko-goranska županije.

Glavni organizator konferencije je Udruga Vinoljupci, u suradnji s partnerima – tvrtkama diWine j.d.o.o i Zlatne riječi j.d.o.o. Udruga Vinoljupci aktivno djeluje od 2014. godine na promicanju vinske kulture i turizma. Do sada je organizirala sedam vinskih festivala na otvorenom te više 50 manjih vinskih kušaonica, prezentacija, networking događanja i edukacijskih radionica. Udruga je nedavno pokrenula vinski portal Wine&Only kojim nastoji pridonijeti kvaliteti eno-gastro medija u Hrvatskoj.

Dodatne informacije o konferenciji mogu se naći na www.vinoljupci.com.hr. a događanje se može pratiti i na društvenim mrežama OVDJE

Tomislav Radić