Grad Đurđevac je još prije šest godine prepoznao važnost osiguravanja pomoćnika u nastavi, a sredstava za financiranje projekta svake godine osigurava putem Europskog socijalnog fonda, Ministarsva regionalnog razvoja i fondova EU i iz vlastitog proračuna.

Nakon provedenog natječaja za zapošljavanje i odabira, u Gradskoj knjižnici Đurđevac, gradonačelnik Hrvoje Janči i ravnatelj Osnovne škole Đurđevac Danijel Domišljanović potpisali su ugovore o radu s 12 pomoćnika u nastavi te jednim komunikacijskim posrednikom na razdoblje od deset mjeseci.  Tako će od ponedjeljka 12 učenika krenuti na nastavu sa svojim pomoćnikom.

Očekuje se uskoro dobivanje suglasnosti od Ministarstva znanosti i obrazovanja za zapošljavanje još jednog pomoćnika u nastavi koji je potreban još jednom učeniku s teškoćama za lakše svladavanje nastavnog gradiva.

Ravnatelj pozdravio sve prisutne i čestitao izabranim pomoćnicima. Istaknuo je pozitivna iskustva učenika s teškoćama u razvoju i njihovih roditelja, kao i nesebičnu pomoć i trud pomoćnika, te im zaželio uspješan rad i ugodan boravak u školi.

-Cilj nam je bio zaposliti što više osoba kako bi se djeci s teškoćama osigurao dovoljan broj pomagača koji su im potrebni za savladavanje i praćenje nastavnog sadržaja. Četiri pomoćnika u nastavi su raspoređena i u Odjele za djecu s teškoćama u razvoju gdje boravi najveći broj djece s težim teškoćama, stoga je tamo i veća potreba za pomoćnicima- dodao je gradonačelnik.

-Pomoćnici u nastavi i učenici postali puno više od pomagača u učenju i socijalizaciji – postali su prijatelji. Svako dijete je drugačije, što znači da je pojedinom učeniku potrebno prilagođavati sadržaje i metode rada. Pomoćnici u nastavi za svoje učenike moraju imati beskrajno strpljenje i razumijevanje, a ponajviše u ovoj situaciji kada se moraju poštivati i posebne epidemiološke mjere. Želim vama i učenicima o kojima brinete još jednu uspješnu školsku godinu i puno uspjeha- rekao je gradonačelnik.

Na kraju ugodnog druženja pomoćnici u nastavi su s gradonačelnikom razmijenili svoja dosadašnja iskustva i razmišljanja o radu s učenicima s teškoćama te su dodali kako se nadaju da će sa svojim učenicima i dalje imati dobar odnos i suradnju.

Ukupna vrijednost projekta je 2,2 mil. kuna, a preko Europskog socijalnog fonda osigurano je 92% sredstava, dok će preostali dio od 178.000,00 kuna osigurati Grad uz sufinanciranje Ministarstva regionalnog razvoja i fondova EU.