U sklopu projekta KA210-ADU, 7. i 8. listopada 2024., u Srednjoj gospodarskoj školi Križevci, održan je kick-off meeting koji je okupio partnere iz Hrvatske, Francuske i Španjolske. Projekt pod nazivom From Burnout to Balance: Supporting Educators’ Well-Being, koji traje od 1. rujna 2024. do 30. studenog 2025., usmjeren je na male partnerske suradnje u obrazovanju odraslih.

Nositelj projekta je Francuska akademija iz Nice GIP FIPAN, a partneri Udruga Mundus iz Španjolske (Zaragoza) te križevačka škola. Projektni tim škole čine Zdravka Harmadi, kao koordinator te Gorana Pavičić i Martina Čengić Filipčić kao članice tima.

Projekt je usmjeren na jačanje kapaciteta nastavnika i predavača kroz edukaciju o upravljanju stresom i prevenciji izgaranja, kao i stvaranje podrške na lokalnoj i međunarodnoj razini. Kroz projekt će se provesti aktivnosti u Francuskoj i Španjolskoj te šestomjesečni program podrške u svim partnerskim zemljama. Kroz projekt će se nastojati povećati svijest o mentalnom zdravlju među nastavnicima i bolja suradnja sa stručnjacima za mentalno zdravlje.

Na prvom sastanku projekta, uz prezentaciju ciljeva projekta i planiranje mobilnosti, sudionici su također definirali ključne uloge i odgovornosti partnera, odnosno specifične zadaće svakog partnera iz Hrvatske, Francuske i Španjolske u provedbi projekta. Razradili su detaljan plan aktivnosti, tj. utvrđen je vremenski okvir za aktivnosti u Francuskoj i Španjolskoj te za lokalne šestomjesečne programe podrške.

Dogovorila se metodologija praćenja i evaluacije napretka i postignuća sudionika u programu, kao i evaluaciji uspjeha projekta. Postavile se osnove za komunikaciju i diseminaciju rezultata, razmotrena su financijska pravila projekta i dogovorena transparentnost u korištenju sredstava. Sve ove aktivnosti postavile su temelj za uspješnu provedbu projekta u narednim fazama.

„from Burnout To Balance“ (1) „from Burnout To Balance“ (2) „from Burnout To Balance“ (3) „from Burnout To Balance“ (4) „from Burnout To Balance“ (5) „from Burnout To Balance“ (6) „from Burnout To Balance“ (7) „from Burnout To Balance“ (8) „from Burnout To Balance“ (9) „from Burnout To Balance“ (10) „from Burnout To Balance“ (11)