SDP Koprivničko-križevačke županije organizirao je danas konferenciju za novinare na temu izgradnje prometne infrastrukture, a kojoj su nazočili predsjednik koprivničko-križevačkog SDP-a i kandidat za župana Tomislav Golubić te gradonačelnik Križevaca i kandidat za zamjenika župana Mario Rajn.

Nastavak gradnje brze ceste od Kloštra Vojakovačkog do Koprivnice neće krenuti iduće godine, a dionica neće biti dovršena do 2030., kako je obećano, jer zahtjev za lokacijskom dozvolom stoji u ladici, ustvrdio je Golubić.

Golubić je podsjetio da je kao saborski zastupnik ministra mora, prometa i infrastrukture Olega Butkovića u lipnju upitao dokle se stiglo s planovima za gradnju brze ceste Kloštar Vojakovački – Koprivnica.

Tada je iz ministrovog odgovora bilo vidljivo kako nije informiran da je zahtjev za lokacijskom dozvolom već predan, kao i to koliko je Butkoviću stalo da se taj projekt što prije realizira.

Golubić kaže da zahtjev za lokacijskom dozvolom “više od pola godine stoji u nečijoj ladici”, što samo odgađa početak gradnje prometnice, koji je najavljen za 2026. godinu.

„Sada više nema ni teoretske šanse da gradnja počne u idućoj godini, nego tek 2027.“, istaknuo je Golubić.

Golubić Rajn

Iz pisanog odgovora Butkovića vidi se da brza cesta neće bit izgrađena u jednom potezu, nego etapno – prvo od Kloštra Vojakovačkog do Velike Mučne, a potom od Velike Mučne do Koprivnice.

Takav etapni način gradnje Golubić smatra neprihvatljivim iako je svjestan da je zadnja dionica, od Mučne do Koprivnice, najzahtjevnija zbog gradnje tunela i vijadukata.

Sve je izglednije, istaknuo je, da neće biti ništa od obećanja premijera Andreja Plenkovića da će brza cesta do Koprivnice biti dovršena do 2030., jer dok se dokumenti poput zahtjeva za lokacijskom dozvolom drže u ladicama, gubi se dragocjeno vrijeme za realizaciju projekta.

Gradonačelnik Križevaca i kandidat za zamjenika župana Mario Rajn istaknuo je da je Grad Križevci prvenstveno baziran na sigurnost građana i nastavak izgradnje brze ceste treba staviti u taj kontekst. “Brza cesta dodatan je zamah gospodarstvu što je apsolutno istina, no sigurnost naših građana u gradovima i općinama takvim izgradnjama dobiva širi kontekst. Mi smo i sada u Gradu suočeni s peticijom koju vrlo ozbiljno shvaćamo i jedino možemo stati na stranu građana. Svi su se izjasnili da u Gundulićevoj ulici, koja je u nadležnosti Županije, žele zabranu teškog prometa. Mi ćemo uputiti zahtjev prema Županiji da se takvo ograničenje uvrsti, no dugoročno rješenje jest izmještanje na državne prometnice, koje bi trebale biti nastavak brze ceste”, rekao je Rajn.