Udruga Baby Beef sa sjedištem u Križevcima prvi rođendan svoje robne marke “Hrvatska junetina Udruge Baby – beef” dočekuje uz pozitivne brojeve. Prodaja tog mesa u trgovačkim lancima i mesnicama rasla je po dvoznamenkastim stopama, a u Udrugu se priključilo više od 50 novih članica, ističu u udruzi i napominju kako u ovoj godini očekuju rast uzgoja između 10 i 15 posto.

Borna Filić/PIXSELL

-Takav razvoj događaja vidimo kao točku preokreta u proizvodnji i prodaji junetine u Hrvatskoj. Prvi put u deset godina zaustavljen je uvoz. Ukupni uvoz goveđeg mesa lani je rastao dva posto, a svježeg goveđeg mesa jedan posto, za što se slobodno može reći da je stagnacija – tvrde u udruzi.

Prema podacima udruge, “Hrvatska junetina” u prvoj godini ušla je u sedam velikih trgovačkih lanaca.

Najveći rast prodaje mesa bilježi KTC (25 posto), ali rastu znatno pridonose i mesnice u kojima se opskrbljuje sve veći broj kupaca. Dosad je potpisano 29 partnerskih ugovora o korištenju brenda.

prigorski.hr