Križevački autobusi se ne mogu izravno financirati iz komunalne naknade. Naime, sredstva od komunalne naknade strogo su namjenska i koriste se isključivo za financiranje građenja i održavanja objekata i uređaja komunalne infrastrukture. U to nije uključena kupovina vozila ili subvencioniranje javnog prijevoza.
Javni prijevoz putnika ne spada u kategoriju komunalne infrastrukture koja se može financirati iz komunalne naknade.
Povela se i rasprava na društvenim mrežama nakon što je gradonačelnik Tomislav Katanović rekao na sjednici Gradskog vijeća Grada Križevaca kako je razočaran projektom križevačkih autobusa te najavio pokrivanje troškova autobusnog prijevoza povećanjem komunalne naknade.
-Grad to košta, uloženo je 1,7 milijuna eura, a vratit će se milijun eura. Operativni troškovi su 250 do 300 tisuća eura i moramo naći prostor gdje ćemo ta sredstva ukalupiti. Hoće li to biti komunalna naknada ili neki drugi model, ali to netko platiti mora – rekao je Katanović i dodao kako besplatan javni prijevoz nije u prioritetu nove gradske vlasti.
Podsjetimo, prije tri mjeseca službeno je započelo prometovanje tri električna mini autobusa. Projekt je pokrenula bivša vlast, a jedan električni mini autobus ima 10 sjedećih i 10 stajaćih mjesta kao i mjesto za osobe s invaliditetom.
Provjerili smo i koliko Križevački poduzetnički centar prihoduje od naplate parkiranja. U 2024. godini prihodi od naplate parkinga iznosili su gotovo 192 tisuće eura, a dobit je bila oko 92 tisuće eura.
.






