S listopadom i ove godine, drugu za redom, kreće akcija “Mjesec hrvatskog turizma” Ministarstva turizma i sporta (MINTS) i Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u sklopu koje će se turistička ponuda nuditi minimalno po 35 posto nižim cijenama, a u što je trenutno uključeno 200 ponuda, izvijestili su u petak iz HTZ-a.

Pokretači te akcije očekuju da će, osim trenutnih 200 ponuda, tijekom mjeseca stizati i nove, a među onima koji su već ponudili niže cijene je, primjerice, NP Plitvička jezera za odabrane datume u listopadu.

Akcija se provodi u cijeloj Hrvatskoj i osim domaćih gostiju tu ponudu mogu koristiti i strani turisti koji će u listopadu posjetiti Hrvatsku, a o svemu se mogu informirati i na portalu “Mjesec hrvatskog turizma”.

Napominjući kako će akciju pratiti i zasebna marketinška kampanja, direktor HTZ-a Kristjan Staničić naglašava kako u Hrvatskoj trenutno boravi više od 200 tisuća turista i cilj je akcije zadržati pozitivne turističke trendove.

“Naš je cilj tijekom ovog jesenskog, ali i zimskog razdoblja zadržati pozitivne trendove i turističku godinu zaključiti sa što boljim rezultatom”, istaknuo je Staničić, koji je pozvao pružatelje usluga u turizmu da se priključe akciji, ali i ljubitelje putovanja da iskoriste ovu priliku, što je važno i za produljenje turističke sezone.

I ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac poziva turističke subjekte na uključenje u tu akciju, očekujući da će kao i lani pridonijeti posezonskim, ali i ukupnim godišnjim turističkim rezultatima.

Ocjenjuje i da je u turizmu ove godine učinjen “veliki pomak prema ostvarenju strateškog cilja da Hrvatska postane cjelogodišnja turistička destinacija”, napominjući da se i akcijom u listopadu dodatno turistima skreće pažnja i prema kontinentalnim odredištima.