PIK Vrbovec počeo je izvoziti u najveći poljski trgovački lanac Biedronka, izvijestili su u petak iz PIK-a.

Biedronka, dio portugalske grupacije Jeronimo Martinis Group, odnedavno na svoja 2.722 prodajna mjesta u Poljskoj nudi i proizvode PIK Vrbovca, kaže se u priopćenju no ne navodi se o kojim količinama je riječ.

Ovaj izvozni iskorak događa se u okviru Balkanskog tjedna, pri čemu su hrvatski proizvodi dostupni u obliku narezaka – Zimska i Kulen pod Biedronkinim brendom Smaki Swiata (Okusi svijeta), a Dalmatinski pršut pod Premium Biedronka trgovačkom robnom markom, stoji u priopćenju.

“Tržište Poljske, s čak 38 milijuna stanovnika, predstavlja ogromni izvozni potencijal za hrvatske proizvode. Jako nam je drago da je Biedronka prepoznala kvalitetu i snagu PIK Vrbovca i činjenicu da smo u mogućnosti udovoljiti izrazito visokim standardima koje zahtijevaju,” istaknula je direktorica marketinga PIK-a Vrbovec Tihana Vujčić.

U zadnjih nekoliko godina poslovanje PIK Vrbovca, kako ističu iz tvrtke, sve je više usmjereno na izvoz pa je tako u 2016. petina prodanih proizvoda plasirana na strana tržišta, što predstavlja rast od 12 posto u odnosu na 2015. godinu.

Osim na tržišta CEFTA-e, PIK Vrbovec svoje proizvode izvozi i u zemlje Europske unije. Najvažnija tržišta u EU su Italija, Rumunjska, Švedska, Mađarska i dr., a izvoz PIK Vrbovca čini preko jedne trećine ukupnog izvoza mesa i mesnih prerađevina u Hrvatskoj, kaže se u priopćenju.

prigorski.hr/Hina