Partner hrvatske nogometne reprezentacije na Euru i ove godine Ožujsko

‘Žuja’ je i ponosni sponzor nove nogometne himne „8 slova“ Zaprešić Boysa i Opće opasnosti. Svojim emocijom nabijenim televizijskim spotovima ‘Žuja’ već godinama uoči važnih nogometnih natjecanja gradi pozitivno navijačko ozračje u Hrvatskoj koje je prisutno u kafićima, fan zonama, na stadionima, na trgovima i ulicama.

“Iznimno smo ponosni na tu našu čvrstu, više od dva desetljeća dugu, suradnju s nogometnom reprezentacijom. Rezultati brojnih utakmica proslavili su se ili isplakali upravo uz našu ‘Žuju’ i zato ostajemo uz Vatrene. Nakon što nam je pandemija svima poremetila prošlogodišnje planove, ove godine uvjereni u sjajnu igru naših nogometaša idemo zajedno po nove pobjede“, komentirao je Miroslav Holjevac, predsjednik Uprave Zagrebačke pivovare, na današnjem predstavljanju nove Žujine nogometne kampanje.

“Naši nogometaši, njihova igra i uspjesi već godinama inspiriraju naš kreativni tim za sjajne kampanje. Kažu da ne možeš živjeti bez srca. Ali mi…mi smo ga spremni ostaviti. U onom trenutku kad se oglasi sudačka zviždaljka, adrenalin raste, srce počne jače kucati, ruke se dižu u zrak i glasnice kreću u borbu nadglasavanja. Baš kao i igrači na terenu, naši navijači daju sve od sebe. I kao što su igrači spremni ostaviti srce na terenu, hrvatski navijači spremni su ga ostaviti gdje god se nalaze. Žuja je i ove godine punim srcem uz sve njih”, ispričala je o kampanji direktorica marketinga Zagrebačke pivovare Ana Štebih Pinjuh.

Nakon premijere novog ‘Žujinog’ televizijskog spota nabijenog emocijama izbornik Zlatko Dalić objavio je popis kandidata za EURO 2020. Među njima su i Žujini ambasadori, zvijezde nove limitirane serije limenki koje je Zagrebačka pivovara lansirala uoči prvenstva: Bruno Petković, Nikola Vlašić, Marcelo Brozović i Dominik Livaković.

“Zagrebačka pivovara se dugi niz godina potvrđuje kao važan partner hrvatskog nogometa, a pritom je najviše traga sigurno ostavila suradnja s hrvatskom reprezentacijom i HNS-om. “Žujini” spotovi prije velikih natjecanja uvijek su odlični, kako oni koji igraju na emocije i ljubav prema nacionalnom dresu, tako i oni koji imaju duhovitu crtu. Siguran sam da će i ovogodišnja kampanja doprinijeti stvaranju pozitivne atmosfere oko naše reprezentacije uoči i tijekom Eura 2020, a mi ćemo dati sve od sebe da na krilima te atmosfere damo navijačima puno razloga za slavlje“, komentirao je izbornik.

Osim limitirane serije limenki koje krase lica Žujinih ambasadora, Žujin televizijski spot će pratiti i nova navijačka himna Zaprešić Boysa i Opće opasnosti „8 slova“.

Svjetski doprvaci svoje će utakmice u skupini D igrati u Londonu i Glasgowu. Prva je na rasporedu 13. lipnja na Wembleyju protiv Engleske, 18. lipnja igraju protiv Češke na Hampden Parku u Glasgowu, a posljednji susret u skupni planiran je 22. lipnja također u Glasgowu protiv Škotske.

(Hina) xpp/xbis ybis

VEZANE VIJESTI
Talijanski nogometaši, kandidati za Euro, cijepljeni protiv COVIDA-19
UEFA osigurala 24 milijuna eura za Ligu prvakinja
Mediji: Uefa će odobriti povećanje broja igrača za EURO, na popisu 26 nogometaša
Ed Sheeran sponzor nogometnom klubu Ipswich Town
Objavljena službena himna EURO 2020.
Van Dijk neće na EURO
Dalić: Sosa je na širem popisu
Verrattiju upitan nastup na EURO-u
S.Makedonija bez Nestorovskog na EURO-u
Svjetski prvaci protiv Walesa i Bugarske
HINA
Hrvatska izvještajna novinska agencija (HINA) javni je medij i jedina naciona