Tko se imalo razumije u turizam i koliko je zahtjevan posao brendiranja neke destinacije, zna da je uz turističku ponudu najbitniji smještaj, jer bez kvalitetnog smještajnog kapaciteta nema ni napretka. Kako će se neka destinacija razvijati ukoliko potencijalni posjetitelji nemaju gdje odsjesti.
Sve je to zatvoreni krug koji je usko povezan. Hoteli, iznajmljivači apartmana i soba s lokalnim restoranima, restorani s ostalom ponudom čini jednu posebnu turističku priču po kojoj neki grad postaje prepoznatljiv. Jednostavno, zar ne? Barem u teoriji, no ne i u Koprivnici koja u ovom trenutku uz manje smještajne jedinice i apartmane nema ozbiljnijeg hotela, niti se u budućnosti planira nešto slično graditi.
Je li prirodno da Koprivnica kroz koju prolazi sve više potencijalnih turista i gdje se kroz pet godina planira izgraditi brza cesta do Križevaca, nema pristojan hotel, već agencije preporučuju odlazak u Ludbreg ili Đurđevac.
Ono što ne možemo poreći, barem tako službene brojke govore, da se turizam u Koprivnici ipak razvija, puževim korakom, ali posjetitelja je ipak sve više. Nakon toliko godina stagnacije lokalne turističke zajednice, Grad Koprivnica i Koprivničko-križevačka županija ipak su stvorile neku turističku ponudu koja drži vodu. U komercijalnom smislu sve je to skromno, ali napredak se vidi.
Turistička zajednica Grada Koprivnice uspjela je čak iznjedriti jednu TOP manifestaciju Renesansni festival gdje gostuju skupine iz čak 10 europskih zemalja, a kroz četiri dana Koprivnicu posjeti čak 50 tisuća ljudi.
Naravno za to vrijeme Grad je infrastrukturno preopterećen jer u ovom trenutku ako na google pretraživaču utipkate smještaj Koprivnica dobit ćete osam smještajnih kapaciteta zajedno s Hotelom Podravina.
Na poznatoj stranici Booking.com preko koje se rade rezervacije iz cijelog svijeta smještaj u Koprivnici i okolici nude Apartmani Marbis po cijeni od 695 kuna po noćenju za dvije osobe (po našem mišljenju u ovom trenutku najbolji smještaj u Koprivnici, ali sa samo tri smještajna objekta, op.a.), Hotel Zrinski od 412 kuna po noćenju za dvije osobe, Hotel Zlatan od 355 kuna po noćenju za dvije osobe, Apartmani Koprivnica od 559 kuna po noćenju za pet osoba, Apartmani Cecilia Koprivnica od 281 kuna po noćenju za dvije osobe i Sunčano selo od 281 kunu po noćenju za jednu osobu. Uz navedene objekte tu je još Hotel Bijela kuća, od 384 kune po noćenju za dvije osobe, vlasnika Borisa Dvorskog u čijem je vlasništvu i Hotel Podravina, gdje smještaj možemo rezervirati za 436 kune po noćenju, također za dvije osobe.
Smještaj još možete pronaći u Seljačkom domaćinstvu i izletištu Jastrebov vrh i u nekoliko novootvorenih smještaja.
Hotel Podravina socijalističko je zdanje koje stvara ružnu sliku o Koprivnici kao budućoj turističkoj destinaciji
Naime, jedno vrijeme Hotel Bijela kuća bio je samo za dnevni odmor, dok se odnedavno u ponudu uvrstilo i noćenje.
Prema recenzijama na Booking.com Hotel Bijela kuća ima prosječnu ocjenu 7,4, a Hotel Podravina 6,7.
Jedan i drugi su hoteli s tri zvjezdice. No prema današnjim hrvatskim standardima, a da ne govorimo u usporedbi s europskim turističkim destinacijama, ovi hoteli bi jedva dobili 2 zvjezdice što i govore neovisne recenzije na stranici Booking.com i google karte gdje se neprestano i puno brže ažuriraju recenzije svih mogućih turističkih lokacija, od hotela, apartmana i restorana.
Uspoređujući cijenu i što dobijemo za tu cijenu, klasični američki value for money, tada navedena dva objekta ne bi dobila ni prolaznu ocjenu, jer za iste novce možemo dobiti vrhunske apartmane u Međimurju, Istri, ali i okolnim zemljama poput Srbije, BIH i Grčke, i to na razini 4 zvjezdice. Ako ništa drugo dovoljno je pogledati kako jedan i drugi objekt izgledaju izvana pa će i običnom laiku biti jasno zašto takvo turističko zdanje ne bi trebalo predstavljati jedan grad koji ima ambicije se baviti turizmom.
Kako Hotel Podravinu vide posjetitelji u zadnjih godinu dana, dovoljno je otići na aplikaciju google karte (google maps, op.a.) i više se neće postavljati pitanje zašto čak i Koprivničanci svojim prijateljima i gostima preporučuju obližnje hotele u Ludbregu.

Recenzija za Bijelu kuću – izvor Google karte

Recenzija za Bijelu kuću – izvor Google karte
Na aplikaciji Booking.com su nešto pozitivnije ocjene, ali i dalje nedovoljno da bi kroz priču jednog takvog hotela mogli graditi ozbiljan destinacijski turizam te dovoditi ozbiljnije goste kojima nije problem platiti i skuplji smještaj.
mm/prigorski.hr














