Članovi Planinarskog društva Bilo, Pevec Koprivnica i Kalnik Križevci Lidija Briški, Tatjana Jurić, Robert Jakupec, Leo Stipić, Josip Bukvić, Davor Matoničkin, Dalibor Blesić i Tomislav Leskovar osvojili su turski vrh, nadomak granice s Iranom i Armenijom.

Naime, popeli su se na turski vrh Ararat koji se uzdiže 5.137 metara u nebo. Ararat se nalazi 20 kilometara od granice s Iranom, te 40 kilometara od armenske granice. Više detalja nam je otkrio Tomislav Leskovar koji se proteklog mjeseca popeo i na Triglav na 2.864 metara nadmorske visine.

“Svatko se pripremao za sebe, kombinacijom teretane i planinarenja. Moje pripreme za Ararat trajale su šest mjeseci. Osim planinarenja, dva puta tjedno sam proveo kod Davora Ciglera u Spartans Gymu, i jako dobro me fizički pripremio. Na visinsku bolest ne može se utjecati, pa je tako od nas osmero, šest ljudi imalo simptome. Jedan naš kolega se nije uspio popeti do kraja.

U Turskoj nam se pridružilo i četvero Bugara, pa nas je bilo 12. Prespavali smo u Dogubayazitu i ujutro krenuli na polazišnu točku. Polazišna točka je 2.200 metara. Prvi dan smo se penjali do baznog kampa na 3.200 metara. Drugi dan do drugog na 4.200 metara, odmor je bio dva sata i povratak na prvi na 3.200 metara nadmorske visine radi prilagodbe.

Treći dan opet smo se penjali do drugog na 4.200 metara, pa malo odmora, večera i spremanje na spavanje u 18 sati, ali nemoguće je zaspati. Buđenje je bilo u 23.30 sati, doručak u ponoć, uslijedilo je spremanje i polazak na vrh u 1 sat. Na oko 4.600 metara nadmorske visine nažalost odustaje Bugarka i jedan naš kolega pa se s vodičem vraćaju nazad u kamp na 4.200 metara.

Oko 45 minuta prije dolaska na vrh dolazimo do vječnog snijega i leda, i tu stavljamo dereze. Dolaskom na vrh sreći nema kraja, grljenje, čestitanje, vadimo s ponosom hrvatsku zastavu i zastavu svog planinarskog društva. Poslije fotografiranja spuštamo se nazad u drugi kamp na 4.200 metara i nakon odmora od dva sata na onaj prvi na 3.200 metara.

Uslijedila je fešta Hrvata i Bugara. Ujutro je bio povratak do ishodišta i put u Dogubayazit, svečana večera i podjela priznanja. Nakon toga opet put i let u Istanbul. Nakon tri dana odmora uslijedio je i povratak u Zagreb gdje nas je dočekao kolega iz Stanice HGSS Koprivnica i kombijem odvezao našim domovima – rekao je Leskovar i napomenuo kako je sljedeće godine na redu Mont Blanc, ali s francuske strane, jer je s talijanske strane već bio.