Novi pomoćnici u nastavi spremni za rad s djecom u novoj školskoj godini!

4. rujna 2020. Autor: prigorski.hr Sjeverozapadno Novi pomoćnici u nastavi spremni za rad s djecom u novoj školskoj godini!

foto: Zagrebačka županija


U sklopu projekta „Prsten potpore“ u osnovnim i srednjim školama Zagrebačke županije, partnerima u provedbi projekta, provedeni su natječaji za zapošljavanje i odabrani su kandidati za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi koji će tijekom školske godine 2020./2021. pružati podršku učenicima s teškoćama.

U četvrtak i petak, 3. i 4. rujna 2020. godine, provedeno je osposobljavanje 73 odabrana kandidata koji do sad nisu imali priliku završiti edukaciju za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi. Osim kandidata koji će rad započeti s prvim danom nastave, odnosno u ponedjeljak, 7. rujna 2020., educiran je i dodatan broj osoba koje su iskazale želju za raditi kao pomoćnik u nastavi te su na provedenoj selekciji prepoznate kao kvalitetni kandidati za rad u projektu i bit će angažirani u slučaju uključivanja dodatnih učenika ili odlaska nekog od zaposlenih pomoćnika.

Tijekom izvođenja stručnog osposobljavanja stavljen je poseban naglasak na konkretne primjere iz prakse kroz koje su polaznici usvojili konkretna znanja i vještine za pružanje podrške učenicima s teškoćama u osnovnim i srednjim školama.

Polaznici su aktivno sudjelovali u radu te tako pokazali motiviranost i spremnost za rad u ulozi pomoćnika u nastavi.

Projekt „Prsten potpore“ financira se sredstvima Europskog socijalnog fonda u okviru Operativnog programa „Učinkoviti ljudski potencijali“ 2014.-2020. Zagrebačkoj županiji je za njegovu provedbu u razdoblju od 2017. do 2021. godine iz fonda odobreno bespovratnih 10 milijuna kuna, dok je ostatak sredstava u iznosu od 8.845.548,80 kuna iz proračuna osigurala Zagrebačka županija.

U školskoj godini 2020./2021. odabrana su 162 pomoćnika u nastavi i 1 stručni komunikacijski posrednik koji će raditi sa 180 učenika u 28 osnovnih i 8 srednjih škola na području Zagrebačke županije.

Facebook Comments