Više od milijun gledatelja Hrvatske radiotelevizije (HRT) pogledalo je nastup Baby Lasagne u prvoj polufinalnoj večeri Eurosonga u Areni Malmö, odnosno skoro 60 posto gledatelja televizije u Hrvatskoj, priopćio je HRT.

Prema prvim neslužbenim podacima, na ukupnoj populaciji prijenos je, u trenutku nastupa Baby Lasagne gledalo 979.147 ljudi, dok je na platformi HRTi Eurosong pratilo 35 tisuća ljudi.

Ukupan broj pregleda je 95 tisuća, dok je dokumentarac prije prijenosa, “Ususret Eurosongu – Baby Lasagna“, vidjelo u prosjeku 10,9 posto gledatelja u Hrvatskoj, priopćeno je.

S HRT-a kažu da na njihovim društvenim mrežama već duže vrijeme traje velika podrška i zanimanje za Baby Lasagnu – spot “Hrvatska pleše Rim Tim Tagi Dim“ dosad je pregledan 1,8 milijuna puta.

Veliki je interes i na Dorinim kanalima na kojima se kontinuirano objavljuju detalji i vijesti iz Malmöa što pokazuje i doseg od čak dva milijuna ljudi u posljednjih nekoliko tjedana.

“Jako sam sretan što smo se svidjeli publici i što smo osigurali prolaz u finale Eurosonga. Sinoćnji nastup na velikoj pozornici, pred prepunom Arenom Malmö za mene je novo iskustvo koje ću sigurno pamtiti”, izjavio je Baby Lasagna, koji i dalje vodi na svim kladionicama 68. Eurosonga.

Kao uvod u prijenos finala koje će se održati u subotu prikazat će se dokumentarno-zabavna emisija “Ususret Eurosongu – Pozdrav iz Malmöa“, u kojem će o tome kako je živjeti u multikulturnom gradu s 350.000 stanovnika i 170 nacionalnosti govoriti i jedan Hrvat, zamjenik gradonačelnika Malmöa.