Ukoliko volite hranu, a još se niste pretplatili na novi YouTube kanal Gastro tražilica sad je pravo vrijeme da to učinite. Naš portal u suradnji s koprivničkom tvrtkom Produkcija i ideja pokrenuo je kampanju gdje će uskoro na prometnicama Koprivnice osvanuti komični jumbo plakati koji će pokušati ujediniti nespojivo – odojak, sladoled i dvije ljepotice koje su se „slučajno“ zatekle na snimaju.
Podsjetimo, regionalni gastro kanal Gastro tražilica službeno je pokrenut prije šest mjeseci, a zbog svog zanimljivog i komičnog sadržaja koji se bavi isključivo hranom i skrivenim, još nepoznatim mjestima u manjim sredinama, vrlo brzo stekao je popularnost. U samo četiri mjeseca skupio je više od 3000 pretplatnika, a videi u ovom trenutku imaju oko 40.000 pregleda s tendencijom rasta.
Kampanju su podržali GKP Komunalac Koprivnica i Izletište i kušaona Vidova suza. U samom videu pojavljuje se i STUDENAC mineralna voda koja je ujedno i sponzor samog serijala u režiji koprivničke tvrtke Produkcija i ideja.
Partneri projekta LuMedia i BRK.
Ukoliko niste obvezno pogledajte ovaj komičan video kako se radila reklama za YouTube kanal Gastro tražilica. U sklopu reklame napravile su se i originalne fotografije za jumbo plakate koji će uskoro osvanuti u Koprivnici.
prigorski.hr






