Ministarstvo pravosuđa i uprave u četvrtak je izvijestilo da je elektronička usluga e-Komunikacija sada dostupna i na portalu e-Građani kako bi komunikacija s pravosudnim tijelima bila što brža i jednostavnija.

U ministarstvu podsjećaju da e-Komunikacija omogućava korisnicima elektroničku komunikaciju sa svim sudovima u Hrvatskoj, a putem nje sudovi su u prošloj godini poslali ili primili preko 4,9 milijuna pismena.

“e-Komunikacija dio je mozaika promjena na kojima kontinuirano radimo kako bi pravosuđe bilo brže, bolje i bliže građanima. Razvoj novih digitalnih usluga u pravosuđu ključno je za učinkovito pravosuđe jer osim što omogućuju lakši pristup informacijama, štede vrijeme i smanjuju troškove postupka. Uključivanjem usluge e-Komunikacija u sustav e-Građani dodatno smo olakšali pristup pravosuđu”, kazao je ministar pravosuđa i uprave Ivan Malenica, priopćilo je ministarstvo.

Dodaju da će od sada u korisnički pretinac e-Građani pristizati notifikacije o pošiljkama pristiglim sa suda, a omogućeno je i elektroničko potpisivanje kroz aplikaciju. Također, aplikacija ima nove pretraživače i filtere koji olakšavaju rad korisnicima i omogućavaju lakši pristup s jednog ekrana na drugi.

Dodana je funkcionalnost “pregled ročišta” u kojem korisnik može vidjeti sva zakazana ročišta po mjesecima uz mogućnost dohvata pojedinačnog predmeta i uvida u konkretan predmet u kojem je zakazano ročište, navode u priopćenju.

Ministarstvo pravosuđa i uprave funkcionalnu i tehničku modernizaciju usluge e-Komunikacija izradilo je u okviru Nacionalnog plana oporavka i otpornosti 2021.-2026. kroz projekt “Usluge unaprjeđenja sustava za upravljanje sudskim predmetima (eSpis)”.