Ministarstvo znanosti i obrazovanja na Svjetski dan učitelja nagrađuje najbolje odgojno-obrazovne djelatnike.

Riječ je o nagradi koja se dodjeljuje unazad posljednjih nekoliko godina, a u novom je krugu povjerenstvo odabralo je 513 najuspješnijih u školskoj godini 2021./2022. koji su nagrađeni novčanim iznosom od 10.000 kuna bruto.

Iz Čazme je čak petero nagrađenih.

Jedna od njih je Željka Dijanić iz Srednje škola Čazma. Ista je nagrađena za mentorstvo učenicima na državnoj razini. Predavanja na županijskoj razini , međužupanijskoj razini i državnoj razini, zatim dijeljenje primjera dobre prakse na školskim mrežnim stranicama i objavljivanje stručnog članka u Republici Hrvatskoj. Uz sve to i za autorstvo digitalnih obrazovnih sadržaja. Koordiniranje projekta na državnoj razini. Uređivanje školske mrežne stranice. Provođenje istraživanja na državnoj razini. Rad u radnim skupinama i povjerenstvima.

Iz iste škole nagrađena je Irena Ivanović i to za izniman doprinos struci putem održanih predavanja, dijeljenje primjera dobre prakse, projekt državne razine, unaprjeđenje rada škole te realizacija istraživanja.

Također nagrađena je i Nikolina Brajković Draguljić OŠ Čazma i to za mentorstvo učenicima na državnoj razini, mentorstvo učenicima na međunarodnoj razini. Predavanja na županijskoj razini. Dijeljenje primjera dobre prakse na obrazovnim portalima i školskim mrežnim stranicama. Koordiniranje međunarodnog projekta u trajanju jedne godine. Sudjelovanje i doprinos realizaciji projekta na međunarodnoj razini. Pripremanje i organizacija javnog događaja na županijskoj razini. Sudjelovanje u radnoj skupini.

Iz iste škole nagrađena je i Danijela Šajtar i to za održana predavanja ili radionice na međužupanijskoj, državnoj ili međunarodnoj razini, projektnu aktivnost i unapređenje rada škole.

Također i Anita Mikulandra iz OŠ Čazma primila je nagradu za mentorstvo učenicima na državnoj razini i za doprinos struci radom u strukovnim udrugama koje potiču, razvijaju i unapređuju struku te sudjelovanje i doprinos realizaciji rezultata projekta na  međunarodnoj razini. Također, za uređivanje školske mrežne stranice, školskoga lista ili školske stranice na društvenim mrežama.