Marko Palijan prošlog je vikenda posjetio glavni grad Mađarske, gdje je odradio jedan kratki, ali vrlo skup trening.
U Budimpešti je održan AMTS – auto moto & tuning show – jedan od najvećih u regiji, a u sklopu kojeg je najavljivana i utrka Gymkhane.
Prošle je godine na utrci Gymkhana u Budimpešti Palijan opravdao status favorita na vožnjama treninga, no zbog kvara na automobilu samu utrku nije mogao odvoziti. Ove godine očekivanja su bila velika, ali….krenimo redom.
Iako su Mađari proteklih dvije godine Gymkhana utrke organizirali na jednom ozbiljnom nivou gdje su pri otvorenju prisustvovali i najpoznatiji svjetski vozaći poput Ken Blocka, vozači i timovi stigavši u Budimpeštu doživjeli su razočaranje.
Ove godine Gymkhana se tehnički nije ni pripremala. Pripremljene su dvije DRIFT utrke (Drift shifters i Parking battle), discipline koje nemaju veze s Gymkhanom.
Lošoj organizaciji i odnosu prema vozačima Gymkhane koji su kroz kontakt s organizatorima dobivali obećanje da je organizirana Gymkhana i uplatili kotizacije za utrku u prilog idu i najave Gymkhane na službenim web stranicama AMTS-a, službenim objavama na FB profilu Gymkhana.hu kao i natpisi na akreditacijama vozača, ali i loša organizacija samih Drift natjecanja, bez brifinga za vozače, bez ikakvih objašnjenja zašto nema Gymkhane i zašto su vozači Gymkhane bez ikakih najava i objašnjenja svrstani u drift natjecanje.
Lošoj organizaciji u prilog ne ide ni činjenica da je publika prije i za vrijeme utrka slobodno šetala po startnoj ravnici te među vozačkim timovima po boksovima koji su bili smješteni na prašnjavoj livadi i među kojima su parkirati mogli i sami posjetitelji.
Zašto je organizacija ove godine imala toliko propusta, možemo samo nagađati, a odgovor na upit o ovakvom propustu još nije poznat.
Palijan se nažalost nije mogao natjecati u ovim disciplinama zbog samih postavki automobila koji je bio spreman za Gymkhanu te samim time nije bio konkurentan.
Službena objava navodi 37 vozača prijavljenih za Gymkhana utrku, a službeni rezultati pokazuju da se na utrci pojavilo njih 23. dok je od same vožnje odustalo još troje.
Iz kojih razloga se gotovo pola prijavljenih vozača nije ni pojavilo također možemo samo nagađati.
No nisu samo vozači ostali razočarani. Publika koja je došla pratiti Gymkhanu iz svih krajeva Mađarske i okolnih zemalja, već u prvih četiri vožnje utrke drifta otišla je i ostavila poluprazne tribine.
Vrlo skup izlet za Marka Palijana, njegov tim i sponzore koji također nisu zadovoljni ovakvim odnosom organizatora prema svima, a ponajviše publici.
Situacija iz Budimpešte samo je jedna u nizu koja najbolje govori s kakvim se sve problemima susreću vozači globalno poznatog i popularnog natjecanja, Gymkhane GRiD, koji iza sebe nemaju mega-velike sponzore i mogučnosti za treniranja i odlaske na sva moguča natjecanja u i izvan Europe, ali također govori i koliki talent i vještine takvi vozači imaju.
Marko Palijan najbolji je primjer takvog vozača što je dokazao na posljednje tri Gymkhane GRiD, svojevrsnog svjetskog prvanstva, pozicioniravši se među osam najboljih vozača svijeta.
prigorski.hr






