Kampanja ‘Jutros sam stala’ dio je projekta ‘Utjecaj javnih politika na kvalitetu obiteljskog života te na demografsku sliku Hrvatske – prostori promjene’, a problematizira tzv. 4. smjenu, nevalorizirani rad domaćica u kući i obitelji.

Vrijednost cijelog projekta je 3.599.941,69 kuna, a financiran je iz ESF, uz 15% financiranja RH. Projekt traje 36 mjeseci i provodi se u Zagrebu te u osam županija, među inim Koprivničko križevačkoj.

lutros-sam-stala-01

– Ova izložba je produkt mreže organizacija kojoj su nositeljice B.A.B.E., a dio je projekta koji se bavi usklađivanjem privatnog i poslovnog života muškaraca i žena. Izložba je nastala kroz naše razgovore sa ženama, odnosno pitanje ‘Što bi se dogodilo da stanu na jedan dan sa kućanskim poslovima’ – rekla je Sanja Batinja iz Udruge HERA.

Postavljena izložba donosi pojedine citate iz kampanje u kojima pojedine osobe prenose svoje iskustvo, a moto kampanje ‘Jutros sam stala’ teoretizira situaciju u kojoj domaćica jednog dana potpuno prestane odrađivati ‘nevidljivu’ 4. smjenu.

lutros-sam-stala-07 lutros-sam-stala-06 lutros-sam-stala-05 lutros-sam-stala-04 lutros-sam-stala-03