Kako pokloni za promociju povećavaju svijest o brendu?

24. studenoga 2021. Autor: prigorski.hr Zanimljivosti Kako pokloni za promociju povećavaju svijest o brendu?


Predstavljanje našeg brenda potencijalnim kupcima može biti zastrašujući zadatak, pogotovo ako ste novi na tržištu ili je vaše poslovanje još u fazi razvoja. Brojne profitabilne i neprofitne organizacije radije koriste različite poslovne poklone za promociju kako bi stvorili pozitivan dojam na primatelje i povećali njihovu svijest o marki.

Proizvodi koji su označeni s logotipom, nazivom, sloganom ili marketinškom porukom tvrtke su primjeri promotivnih artikala. Šalica za kavu s otisnutim imenom popularne marke kave promotivni je proizvod tog brenda. Majica s otisnutim imenom vašeg omiljenog glazbenika, benda ili sportaša promotivni je artikl jer podsjeća vlasnika na tu asocijaciju.

Još uvijek niste uvjereni? Nastavite čitati ovaj članak. Ovdje ćemo raspravljati o tome kako možete povećati svijest o svojoj marki pomoću poklona za promociju.

Neke prednosti korištenja poklona za promociju za veću svijest o brendu:

Kao jedna od najvećih industrija na svijetu, industrija promotivnih artikala sastoji se od više od 40 tisuća tvrtki koje imaju vrijednost od približno 24 milijarde dolara. Srednja i velika poduzeća vole koristiti poklone za promociju kako bi reklamirali svoje poslovanje i zadržali svoje proizvode ili usluge u mislima svojih kupaca. Pravi poklon za promociju odražava imidž vaše organizacije i koristan je za primatelje.

unnamed

To može biti i najbolji način da pokažete kako cijenite svoje klijente koji kupuju nešto od vas ili su vaši vjerni kupci. Pokloni za promociju pokazali su se moćnim alatom za povećanje svijesti o brendu čak i u doba digitalnog marketinga.

U daljnjem tekstu predstavljamo vam neke prednosti korištenja poklona za promociju za povećanje svijesti o marki.  Svoj posao možete učiniti uspješnim darivanjem nevjerojatnih promotivnih proizvoda svojim klijentima.

Neka više ljudi prepozna vašu marku

Održavanje vašeg brenda svježim u mislima vaših kupaca ključno je za vaše poslovanje. Ako vaša ciljana publika može prepoznati vaš brend, vjerojatnije će se odlučiti za vaš proizvod, a ne za novi ili neidentificirani brend. Pokloni za promociju pomažu tvrtkama da svoje proizvode ili usluge održe svježima u svijesti svojih trenutnih i potencijalnih kupaca.

Svi znamo da je dobiti nešto besplatno prekrasno iskustvo. Takvih besplatnih poklona prisjećamo se dugo. Kada vaš kupac dobije nešto od vas na dar, to ostaje u njegovim mislima dulje od proizvoda, koje je sam kupio.

Štoviše, ljudi obično daruju poklone za promociju naprijed članovima svoje obitelji ili prijateljima. Takva cirkulacija promotivnih proizvoda otisnutih s imenom ili logotipom vaše tvrtke povećava svijest o vašoj marki.

Ostavite pozitivan i dugotrajan dojam na kupce

Kako je prvi dojam bitan, neka bude savršen. Podjela poklon košara vašim klijentima i zaposlenicima mogao bi biti najbolji način da ostavite pozitivan dojam na njih.

Organizirajte događaje za distribuciju poklona za promociju i obavijestite više ljudi o njima putem društvenih mreža pomoću dijeljenja informacija.  Naime, najbolja taktika za novu tvrtku je predstaviti svoje proizvode ili usluge većem broju ljudi. Što će više ljudi vidjeti i podijeliti vašu aktivnost distribucije poklona, ​​više će ih moći prepoznati vaš brend.

Nokautirajte konkurente 

Imati jake konkurente na tržištu može biti velika prepreka uspjehu vašeg poslovanja. Vaša ciljana publika se dijeli kada više tvrtki nudi isti proizvod ili uslugu. Poklon košare ili promotivni proizvodi mogu biti dobar trik da privučete pozornost vaše ciljane publike i nadmašite svoju konkurenciju.

Ovi vam pokloni mogu pomoći da svoje prve kupce pretvorite u vjerne klijente. Tako također možete privući lojalne kupce svojih konkurenata svom brendu tako da ostave njihov prethodni preferirani brend.

Međutim, treba imati na umu jednu važnu stvar, a to je zaštita brenda. Uz provođenje promotivnih aktivnosti kako biste povećali svijest o svojoj marki, morate također biti oprezni u pogledu zaštite svoje marke.

Naime, vaši konkurenti također mogu koristiti istu taktiku kako bi pokvarili utjecaj vaših marketinških strategija na ciljanu publiku. Mogu koristiti slične promotivne proizvode ili ponovno upotrijebiti vaše fotografije s događaja dijeljenja poklona kako bi dobili prednost. U ovoj situaciji, zaštita marke može vas spriječiti od gubitka i zaštititi imidž marke, ugled tvrtke i ukupnu vrijednost.

unnamed (1)

Ističite se u gomili

U digitalnom dobu u kojem je svaka tvrtka zauzeta prenošenjem svoje poruke ciljnoj publici putem društvenih medija ili platformi za digitalni marketing, davanje poklona za promociju vašim trenutnim i potencijalnim kupcima može vam pomoći da se istaknete u gomili.

Ako vaši konkurenti također daju promotivne artikle, možete odabrati drugi proizvod koji je korisniji i koji može pomoći primateljima da se učinkovitije prisjete vaše marke.

Na primjer, ako vaš konkurent distribuira promotivne olovke, možete distribuirati promotivne šalice označene s imenom vaše marke, logotipom ili sloganom. A možete dobiti i više ideja za darivanje s interneta.

Stimulirajte potencijalne klijente i ostvarite veću prodaju

Potencijalni klijent može se pretvoriti u kupca uz ispravnu upotrebu poklona za promociju. Besplatni proizvodi potiču kupce da kupuju od vas ostavljajući svoje željene marke.

Darivanje također igra značajnu ulogu u stvaranju i povećanju prepoznatljivosti brenda. Kada ljudi koriste vaš poklon, oni pamte vašu marku. Ovo pamćenje ili prepoznavanje marke natjerat će ih da odaberu vašu marku sljedeći put kada idu u kupovinu.

Veći događaj distribucije poklona može privući više ljudi vašem brendu i rezultirati u povećanje vaše prodaje.

Zaključak:

Darivanje je sjajna praksa da privučete svoje sadašnje i potencijalne kupce i ostavite pozitivan dojam u njihovoj svijesti o vašem proizvodu ili usluzi. Besplatni artikli mogu podržati vaše strategije digitalnog marketinga i pomoći vam da ostvarite svoje ciljeve.

Ipak, također je važno pripremiti sustav za mjerenje učinkovitosti promotivnih proizvoda. To će vam pomoći u upravljanju promocijom i izradi boljeg plana za promotivne aktivnosti koje će se provoditi u budućnosti.

Osim toga, uvijek provjerite kvalitetu darovnih artikala kako bi svi vaši kupci imali najbolji potencijal poklona za promociju koji će ih dugo podsjećati na vaš brend.