Hrvati vole pivo, a to najbolje opisuje brojka od 84,5% hrvatskih građana koji ističu da konzumiraju ovo piće.

U usporedbi s istovjetnim istraživanjem koje smo proveli prije dvije godine, uoči Svjetskog prvenstva u nogometu u Rusiji, riječ je o blagom padu broja konzumenata od 2,8%, pokazalo je istraživanje magazina Ja Trgovac i agencije Hendal,

Ipak, značajno je porastao broj onih koji svakodnevno piju pivo. I dok je u 2018. godini svakodnevnih konzumenata bilo 5,1%, danas ih je ukupno 8,8%. Pivo se najviše konzumira nekoliko puta tjedno, što je učestalost konzumacije kod 36,2% ispitanika te je njihov broj porastao za 6,3% u usporedbi s prethodnim istraživanjem.

Rast bilježi i sljedeća razina učestalosti jer da pivo piju jednom tjedno navodi 18,8% ispitanika, dok je takvih prije dvije godine bilo svega 12%.

U sklopu ankete pitali su koju vrstu piva naši potrošači najčešće piju. Lager ili pilsner sasvim je očekivano daleko najpopularnija vrsta piva sa 76,9% udjela, a slijede lageri s voćnim okusom sa 7,9%. Ale je treći sa 6,5% vjernih potrošača, a slijede pšenično pivo s 3,9%, tamno s 2,8% i bezalkoholno s 2% udjela.

Žarko Bašić/Pixsell

Najveći broj ispitanih građana pivo konzumira kod kuće (vlastite ili kod prijatelja, rođaka i sl.), što ističe njih 56,2%. To je za 5,3% više negoli prije dvije godine, dok je nasuprot tome broj onih koji pivo konzumiraju izvan kuće (kafić, pivnica, restoran) u padu za 5,4% te ih je sada 28,1%. Udio onih koji pivo konzumiraju podjednako i doma i vani nije se mijenjao te iznosi 15,6%.