Jasna Benedik nova je direktorica Turističkog ureda Vrbovec. Na tu dužnost imenovalo ju je Turističko vijeće i počela je s radom 20. ožujka 2018.

Jasna Benedik je mag. ekonomije, privatna je poduzetnica i živi u Vrbovcu. Radila je na projektima organizacije raznih manifestacija i evenata, ponajviše u suradnji s malim OPG-ovima i proizvođačima domaće i zdrave hrane iz cijele Hrvatske.

Surađivala je s Turističkom zajednicom grada Vrbovca, posebno na turističko-kulinarskoj manifestaciji „Kaj su jeli naši stari“. Aktivna je članica HKUD-a „Petar Zrinski“ od 2005. počevši od folklorne sekcije, mješovitog pjevačkog zbora pa do ženskog vokalnog sastava „Lera“. U mandatu 2005.-2008. bila je predsjednica HKUD-a „Petar Zrinski“

Koji su turistički potencijali grad Vrbovca i njegove okolice?

Potencijali su veliki, ali nisu dovoljno iskorišteni. To je bio i jedan među motivima da bih se natjecala za mjesto direktora Turističkog ureda. Želim napraviti nešto pozitivno i lijepo u našoj sredini.

Cilj je da gostima ponudimo nešto zanimljivo i dovoljno atraktivno, da ih zainteresiramo da nam dođu. Imamo bogatu gastronomsku ponudu (zdravu hranu pripremljenu po starinskim receptima). Baštinimo veliku etnografsko blago.
Suvremeni turist – posjetitelj želi više. To što želi moramo prepoznati i pružiti mu. Njegova priča o tome kako je
bilo u Vrbovcu, (ako je bilo ugodno i dobro), bit će najbolja reklama.

Svjesna sam da se to ne može realizirati preko noći, a niti ja sama to mogu učiniti. Na planu afirmacije svekolikih vrijednosti Vrbovca moramo angažirati više aktera.

jasna benedik

Koji su Vam prioriteti u radu Turističkog ureda?

Namjeravam osvježiti manifestaciju “Kaj su jeli naši stari“ i dati joj novi smisao. Imam puno ideja za prosperitet
turizma naše sredine. Hoću li ih sve realizirati, to prvenstveno ovisi o financijskim sredstvima.

U svakom slučaju uložit ću maksimalan trud, znanje i vještine da zainteresiram posjetitelje, a i našu djecu i mlade. Na kraju i očuvanje bogate tradicije zadaća je Turističkog ureda.

Koja su iskustva prvoga mjeseca rada?

Nakon snimanja stanja u Turističkom uredu, prvi konkretni poslovi bili su vezani s organiziranjem manifestacija povodom Uskrsa. To smo uradili kako treba, iako nismo imali puno vremenana raspolaganju.

Od većih događanja koja stoje pred Turističkim uredom je odlazak u Vukovar početkom svibnja na manifestaciju „Svi zajedno Hrvatsko naj“ Tu planiramo promovirati našu manifestaciju „Kaj su jeli naši stari“ kao najznačajniji vrbovečki turistički proizvod.

 Goran Jakuš/PIXSELL

Goran Jakuš/PIXSELL

Željko Lukunić/Pixsell

Željko Lukunić/Pixsell

„Vrbovečka pera“ je zaštitni znak „Kaj su jeli..“. Kako je još bolje afirmirati u turističkoj ponudi?

U tijeku je dobivanje EU znaka zaštite „Vrbovečke pere“ kao zajamčeno tradicionalnog specijaliteta. Turistička
zajednica Vrbovec je član Udruge proizvođača „Vrbovečke pere” a Udruga je nositelj projekta zaštite i znaka.

pera5

Postupci su dugotrajni, a kroz proces je potrebno definirati proizvođače, izraditi specifikaciju proizvoda, provesti
laboratorijske analize za deklaraciju, statistička istraživanja i administrativni dio pred nadležnim tijelima.

Proizvod prvo treba dobiti nacionalni znak zaštite, tek onda europski, a svi koraci moraju biti provedeni po strogim
EU-pravilima. „Vrbovečka pera“ je svakako proizvod koji je toga vrijedan i bit će još jedna dodana vrijednost našoj
turističkoj i gastronomskoj ponudi.

Željko Lukunić/Pixsell

Željko Lukunić/Pixsell

pera

Dragan Vicković/prigorski.hr