Jasna Benedik nova je direktorica Turističkog ureda Vrbovec. Na tu dužnost imenovalo ju je Turističko vijeće i počela je s radom 20. ožujka 2018.
Jasna Benedik je mag. ekonomije, privatna je poduzetnica i živi u Vrbovcu. Radila je na projektima organizacije raznih manifestacija i evenata, ponajviše u suradnji s malim OPG-ovima i proizvođačima domaće i zdrave hrane iz cijele Hrvatske.
Surađivala je s Turističkom zajednicom grada Vrbovca, posebno na turističko-kulinarskoj manifestaciji „Kaj su jeli naši stari“. Aktivna je članica HKUD-a „Petar Zrinski“ od 2005. počevši od folklorne sekcije, mješovitog pjevačkog zbora pa do ženskog vokalnog sastava „Lera“. U mandatu 2005.-2008. bila je predsjednica HKUD-a „Petar Zrinski“
Koji su turistički potencijali grad Vrbovca i njegove okolice?
Potencijali su veliki, ali nisu dovoljno iskorišteni. To je bio i jedan među motivima da bih se natjecala za mjesto direktora Turističkog ureda. Želim napraviti nešto pozitivno i lijepo u našoj sredini.
Cilj je da gostima ponudimo nešto zanimljivo i dovoljno atraktivno, da ih zainteresiramo da nam dođu. Imamo bogatu gastronomsku ponudu (zdravu hranu pripremljenu po starinskim receptima). Baštinimo veliku etnografsko blago.
Suvremeni turist – posjetitelj želi više. To što želi moramo prepoznati i pružiti mu. Njegova priča o tome kako je
bilo u Vrbovcu, (ako je bilo ugodno i dobro), bit će najbolja reklama.
Svjesna sam da se to ne može realizirati preko noći, a niti ja sama to mogu učiniti. Na planu afirmacije svekolikih vrijednosti Vrbovca moramo angažirati više aktera.
Koji su Vam prioriteti u radu Turističkog ureda?
Namjeravam osvježiti manifestaciju “Kaj su jeli naši stari“ i dati joj novi smisao. Imam puno ideja za prosperitet
turizma naše sredine. Hoću li ih sve realizirati, to prvenstveno ovisi o financijskim sredstvima.
U svakom slučaju uložit ću maksimalan trud, znanje i vještine da zainteresiram posjetitelje, a i našu djecu i mlade. Na kraju i očuvanje bogate tradicije zadaća je Turističkog ureda.
Koja su iskustva prvoga mjeseca rada?
Nakon snimanja stanja u Turističkom uredu, prvi konkretni poslovi bili su vezani s organiziranjem manifestacija povodom Uskrsa. To smo uradili kako treba, iako nismo imali puno vremenana raspolaganju.
Od većih događanja koja stoje pred Turističkim uredom je odlazak u Vukovar početkom svibnja na manifestaciju „Svi zajedno Hrvatsko naj“ Tu planiramo promovirati našu manifestaciju „Kaj su jeli naši stari“ kao najznačajniji vrbovečki turistički proizvod.
„Vrbovečka pera“ je zaštitni znak „Kaj su jeli..“. Kako je još bolje afirmirati u turističkoj ponudi?
U tijeku je dobivanje EU znaka zaštite „Vrbovečke pere“ kao zajamčeno tradicionalnog specijaliteta. Turistička
zajednica Vrbovec je član Udruge proizvođača „Vrbovečke pere” a Udruga je nositelj projekta zaštite i znaka.
Postupci su dugotrajni, a kroz proces je potrebno definirati proizvođače, izraditi specifikaciju proizvoda, provesti
laboratorijske analize za deklaraciju, statistička istraživanja i administrativni dio pred nadležnim tijelima.
Proizvod prvo treba dobiti nacionalni znak zaštite, tek onda europski, a svi koraci moraju biti provedeni po strogim
EU-pravilima. „Vrbovečka pera“ je svakako proizvod koji je toga vrijedan i bit će još jedna dodana vrijednost našoj
turističkoj i gastronomskoj ponudi.
Dragan Vicković/prigorski.hr