Hrvatska turistička zajednica (HTZ) ovaj tjedan prvi puta sudjeluje na poslovnom skupu za luksuzni turizam ILTM North America, gdje se povezuju globalni dobavljači luksuznih putovanja sa savjetnicima iz sjeverne Amerike, izvijestili su u četvrtak iz HTZ-a.
Taj skup ove godine održava se na Bahamima od 23. do 26. rujna, a HTZ hrvatsku luksuznu turističku ponudu predstavlja među više od 500 izlagača iz 70 zemalja svijeta.
Iz HTZ-a napominju da su među izlagačima i sudionicima skupa predstavnici luksuznih hotela, touroperatora, prijevoznika, agencija i destinacija iz SAD-a, Europe i šire.
Uz predstavnike HTZ-a na Bahamima je devet hrvatskih suizlagača, poput HGK s platformom premium turizma Stories te turističke zajednice Zagreba i Dubrovnika te drugi.
Na ILTM-u su sastanci unaprijed dogovoreni i i prilagođeni interesima sudionika, a razna networking događanja pridonose učvršćenju poslovnih veza, kažu iz HTZ-a, čiji je direktor Kristjan Staničić sa tog skupa poručio da popularnost Hrvatske kao turističke destinacije u SAD-u raste i da je sve prepoznatljivija.
“Hrvatska ima velike potencijale daljnjeg razvoja i pozicioniranja u segmentu luksuznog turizma, te smo okrenuti postizanju jedinstvenog iskustva kakvo traže najzahtjevniji gosti. Uz novi Strateški marketinški i operativni plan hrvatskog turizma namjeravamo i repozicionirati Hrvatsku u smjeru premium destinacije visoke dodane vrijednosti s naglaskom na održivi model poslovanja, smanjenje sezonalnosti i pozicioniranja kao kvalitetne cjelogodišnje destinacije”, istaknuo je Staničić.
Staničić i direktorica HTZ predstavništva u New Yorku Leila Krešić-Jurić razgovarali o suradnjama u 2025. te održali i konferenciju za medije, predstavljajući Hrvatsku kao atraktivnu i sigurnu destinaciju.
Komentirajući prvi nastup HTZ-a na tom ILTM skupu, Krešić-Jurić kazala je da je to iskorak u promociji prema najvišoj razini poslovnih kupaca i agenata u sjevernoj Americi.
“Ovo je jedan od 25 skupova u kojima se Hrvatska ove godine predstavlja na američkom kontinentu. Posebice veseli značajan odaziv hrvatskih agencija i hotela koji zajedničkim nastupom pridonose još upečatljivijoj prezentaciji naše zemlje na jednom od vodećih sajmova luksuznih putovanja na svijetu”, dodala je Krešić-Jurić.
Iz SAD-a je do sada ove godine došlo osam posto više turista koji su ostvarili sedam posto više noćenja nego lani. Odsjedaju najviše u hotelima u Dubrovniku, Splitu, Zagrebu, Hvaru, Rovinju i Zadru.