Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u srijedu je odobrilo marketinšku suradnju s Hrvatskim skijaškim savezom za Snježnu kraljicu izvijestili su iz HTZ-a.

Suradnja s Hrvatskim skijaškim savezom na natjecanju Snježna kraljica 2023., tj. utrci FIS Svjetskog skijaškog kupa znači marketinške aktivnosti koje će se provoditi s hrvatskom alpskom skijaškom reprezentacijom, odnosno pojedinim reprezentativcima.

Za tu utrku iz HTZ-a napominju da je najjače svjetsko natjecanja u alpskom skijanju, koje se od 2005. u siječnju organizira na Sljemenu i jedan je od najvećih međunarodnih sportskih događaja u Hrvatskoj.

“Skijaška utrka na Sljemenu predstavlja odličan primjer promocije turizma kroz sport, što potvrđuju i podaci analize Nielsen Sportsa, jedne od vodećih globalnih tvrtki specijaliziranih za sportsku analitiku, prema kojoj je gledanost prijenosa uživo sa Sljemena u prošloj godini premašila 31 milijun gledatelja. Time ova utrka ulazi u krug velikih sportskih manifestacija koje se održavaju u našoj zemlji i ostvaruju najveću gledanost obzirom da prijenos uživo ide u više od 20 zemalja svijeta“, izvijestio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Iznosi i da je primjerice lanjska ženska utrka na Sljemenu ostvarila najveću TV gledanost od svih prijenosa muških i ženskih utrka uživo u FIS Svjetskom kupu.

Uz skijašice, njihove timove te brojne gledatelje, pozitivan efekt na turizam ima i više od 500 predstavnika medija te 100-njak fotografa iz više od 20 zemalja svijeta koji uživo prate utrku.