Hrvatsko narodno kazalište (HNK) u Zagrebu ostvarilo je rekordne rezultate s ovogodišnjih više od pet i pol tisuća pretplatnika, zahvaljujući glavnome sponzoru i partneru u digitalizaciji, hrvatskoj tvrtki Mplus, izvijestili su govornici u utorak na konferenciji za novinare.
Umjetnički program je uz digitalnu transformaciju rezultirao porastom prihoda od pretplata od 57,34 posto, istaknula je intendantica Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu Iva Hraste Sočo.
Zagrebački HNK je prije godinu predstavilo kao novog glavnog sponzora i partnera tvrtku Mplus, europskog pružatelja BPTO usluga za outsourcing poslovnih i tehnoloških procesa te najavilo da će napraviti tehnološki iskorak u odnosu s publikom kroz digitalizaciju baze podataka te komunikaciju s pretplatnicima.
Rezultate dosadašnje suradnje predstavili su intendantica Hraste Sočo i predsjednik Uprave Mplus Grupe Darko Horvat,, koji su najavili da će tvrtka biti glavni sponzor kazališta i u ovoj godini, priopćili su iz HNK.
Hraste Sočo istaknula je da je suradnja uvelike podigla korisničko iskustvo gledatelja, te dodala da je zbog zadovoljstva rezultatima i radom HNK, Mplus u 2024. vrijednost sponzorstva povećao za 70 posto.
Digitalizacijom baze podataka, HNK u Zagrebu je dobio suvremenu bazu pretplatnika, kategoriziranih prema klasifikaciji pretplate. Proveo je i tzv. ‘outbound’ kampanju promovirajući Zagrebački operni festival i informirajući publiku o početku prodaje pretplata.
Darko Horvat kazao je da je publika izrazito dobro prihvatila digitalnu transformaciju i razvoj umjetničkog programa kazališta.
“Uvidjeli smo važnost prilagođavanja različitim generacijama publike, te smo zajedno radili na implementaciji novih komunikacijskih tehnologija, optimalnih za svaku generaciju, poput chata za komunikaciju s mlađom publikom”, rekao je.
Također, slijedili su svjetske prakse kazališta i opernih kuća u većim gradovima, poput Londona, New Yorka i Beča, te su pokrenuli automatizaciju pozivanja pretplatnika za rođendane i poruka za podsjećanje publike na predstave.