Povodom obilježavanja Dječjeg tjedna u Križevcima, danas je održano interaktivno predavanje na temu “Kako postaviti jasne granice u odgoju”. Predavanje je organizirano u sklopu projekta čiji je nositelj Hrabri telefon, a partneri su mu udruženje Djeca prva, Centar za socijalnu skrb Križevci, Centar za socijalnu skrb Bjelovar i Centar za socijalnu skrb Vrbovec.
Sve prisutne je uvodnim riječima pozdravila Sanja Jakopović, ravnateljica Centra za socijalnu skrb u Križevcima te ukazala na važnost odgoja i njegovih izazova. “Svjesni smo da je najveća zadaća jednog roditelja odgojiti dijete, a mi se kao stručnjaci u svakodnevnom radu susrećemo s poteškoćama i nedaćama u postavljanju granica u odgoju”, istaknula je ravnateljica Centra.
Interaktivno predavanje su održale psihologinja Natalija Stanković i socijalna pedagoginja Natalija Baća, iz udruženja Djeca prva, koje su osim usmenog izlaganja prisutnima osigurale i radne listiće čije im je rješavanje pomoglo da se bolje poistovjete s temom i olakšaju im razumijevanje izazova u postavljanju granica u odgoju. Također, brojne vježbe su im omogućile samorefleksiju o vlastitim stilovima roditeljstva, uočavanje potencijalnih slabosti i prostora za napredak, dijeleći primjere iz vlastitih života.

“Važno je održati ravnotežu između odnosa kojeg roditelj gradi s djetetom i postavljanja dosljednih granica koje djetetu daju sigurnost, a važno je naglasiti kako je djetetu potrebno i jedno i drugo. Ne morate biti savršeni roditelj, osobno nisam nikad upoznala savršenog roditelja, ali čak i da on postoji – to nije dobro za dijete. Roditelj koji ponekad napravi pogrešku i za nju preuzme odgovornost, dobar je uzor za dijete koje na taj način shvaća da je u redu napraviti pogrešku, ali i da je važno preuzeti odgovornost za tu pogrešku”, kazala je na početku predavačica Natalija Baća.
Tijekom predavanja, svi prisutni su imali prilike čuti i o različitim stilovima roditeljstva, vrstama temperamenta djeteta, važnosti dosljednih granica u odgoju, vodstvu i naredbama u odgoju te štetnosti tjelesnog kažnjavanja djece.
Na kraju predavanja, sudionici su imali prilike ispuniti evaluacijske listiće o učinkovitosti predavanja.





























