Organizatori Noći knjige, desetu godinu zaredom, naručuju istraživanje tržišta knjiga u Republici Hrvatskoj – kao rekapitulaciju stanja u društvu kada su u pitanju knjiga i čitanje. To je ujedno jedino relevantno istraživanje koje govori o čitanosti i kupovini knjiga među hrvatskim stanovništvom. Zahvaljujući kontinuitetu, omogućava praćenje trendova kroz dulje vremensko razdoblje.

– Kako bismo bili sigurni da rezultate možemo uspoređivati s prethodnim mjerenjima, pitanja o čitanosti i kupovini knjiga postavili smo na način na koji smo to činili i prethodnih godina: osobnim anketiranjem u kućanstvima 1000 ispitanika reprezentativnih po dobi, spolu i regiji za populaciju Republike Hrvatske – objasnili su.

Međutim, s obzirom na to da se u posljednjoj godini dana internet koristio više nego ikada prije, proveli su istraživanje i na 800 ispitanika putem interneta. Glavni cilj je bio vidjeti u kojoj mjeri oni čitaju i kupuju knjige, ali i jesu li se navike u vezi s čitanjem i kupovinom knjiga promijenile u posljednjih godinu dana. Ovo istraživanje je provedeno putem interneta na uzorku od 800 ispitanika, također reprezentativnih prema spolu, dobi i regiji.

Oba istraživanja provela je agencija Kvaka – Ured za kreativnu analizu.

Istraživanje možete pročitati u nastavku.

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab