Nacionalni zračni prijevoznik Croatia Airlines (CA) na svjetskoj turističkoj burzi WTM London predstavio je ljetni red letenja za 2024. te nove letove za London za zimu 2023./2024. iz Zagreba i Splita.

“Ove zime uvodimo nove letove za London iz Zagreba tri puta tjedno i iz Splita jednom tjedno. Mrežu međunarodnih letova planiramo proširiti i u ljetnom redu letenja 2024. i povećati ukupan broj letova u odnosu na ovu godinu”, rekao je za Hinu direktor komercijalnih poslova Croatia Airlinesa Slaven Žabo, dodajući da da na WTM-u dogovara i suradnju za 2025. godinu.

Croatia Airlines na londonskoj turističkoj burzi izlaže na štandu Hrvatske turističke zajednice (HTZ), koja je nositelj hrvatskog nastupa i s kojom, kao i touroperatorima te turističkim zajednicama Zagreba i Splitsko-dalmatinske županije, surađuje u sklopu intenziviranja turističkih aktivnosti i pripreme zimske sezone.

Žabo najavljuje da će s ciljem produljenje turističke sezone u Hrvatskoj u 2024. početi ranije sa sezonskim linijama, već krajem ožujka i letjet će dulje, do kraja listopada.

“U glavnoj sezoni 2024. planiramo povećati broj letova za šest posto, a kapacitet tj. broj sjedala za sedam posto u odnosu na ovu godinu. Kako polovinom 2024. očekujemo i novi, prvi od ukupno 15 suvremenih, ekološki prihvatljivih zrakoplova, moći ćemo ponuditi više sjedala i udobnosti putovanja u tim najsuvremenijim zrakoplovima”, dodaje.

Na pitanje o konkurentnosti cijena, rekao da kao i kod drugih avioprijevoznika to to ovisi o tržištu i potražnji.

Iz Velike Britanije tj. Londona za dolaske turističkih grupa u Hrvatsku Croatia Airlines najviše surađuju s touroperatorom Saga Holidays, a Žabo kaže da se razmišlja i o uvođenju zimskih letova za Pariz te iz Dubrovnika za Frankfurt.

“Konkretnije detalje o uvođenju novih međunarodnih linija za iduću turističku sezonu znat ćemo nakon slot konferencije ove jeseni, kaže Žabo.

Croatia Airlines nabavlja 15 novih zrakoplova Airbus 220 do 2027., čime planira zamijeniti cjelokupnu postojeću flotu, prijeći u potpunosti na mlazni pogon zrakoplova te imati unificiranu, single-type flotu.

Novi zrakoplovi s motorima nove generacije po sjedalu smanjuju buku za 50 posto i imaju 25 posto nižu potrošnju gorica i emisije CO2.