Belupo, farmaceutska kompanija koja djeluje u sklopu Grupe Podravka, je lansirao novu liniju dodataka prehrani pod nazivom BelVi. Ova inovativna linija razvijena je kako bi zadovoljila potrebe pojedinaca svih dobnih skupina, od djece do odraslih. Četiri proizvoda – BelVi PRO PLUS, BelVi MULTI Q10, BelVi MULTI JUNIOR i BelVi IMMUNO PLUS – predstavljaju sinergiju znanosti i pažljivo odabranih sastojaka, osiguravajući iznimnu funkcionalnost i prilagodbu potrebama modernog potrošača.

„Belupo, kao domaća farmaceutska kompanija, ima u fokusu svoje potrošače i brigu o njihovom zdravlju. BelVi je rezultat predanosti Belupa da pruži visoko kvalitetne i učinkovite dodatke prehrani koji podržavaju zdravlje i dobrobit korisnika te im omogućavaju da na jednostavan način brinu o svom zdravlju“, rekao je dr.sc. Hrvoje Čeović, predsjednik Uprave Belupa.

Naziv proizvoda nastao je spajanjem dijela imena Belupo i latinske riječi „vi“, koja simbolizira snagu.

BelVi asortiman je dostupan na hrvatskom i slovenskom tržištu u ljekarnama i specijaliziranim prodavaonicama za promet na malo lijekovima.

Više o proizvodima pročitajte ovdje.

Dodatak prehrani nije nadomjestak ili zamjena uravnoteženoj prehrani. Važno je pridržavati se uravnotežene i raznovrsne prehrane te zdravog načina života.

Grupa Podravka

Grupa Podravka je hrvatska multinacionalna kompanija sa sjedištem u Koprivnici. Belupo d.d. Koprivnica je dio Grupe Podravka koja posluje u dva segmenta, Prehrani (Podravka d.d. Koprivnica, Žito d.o.o. Ljubljana, Mirna d.d., Rovinj, Lagris a.s. Dolni Lhota u Luhačovic i aktivna trgovačka društva u još 16 zemalja) i Farmaceutici (Belupo d.d. Koprivnica), a u svom portfelju ima više od 1.800 proizvoda. Izvozi u više od 60 zemalja diljem svijeta. Grupa Podravka posluje u skladu s načelima održivosti te je inovativni lider s nizom snažnih brendova u svome portfelju, kao što su Vegeta, Dolcela, Podravka, Žito, Zlato polje, Lino, Eva, Neofen, Lupocet te mnogi drugi.