Nakon što se Zagrebačka banka (ZABA) prošlog tjedna našla u neugodnoj situaciji jer građanima su na e-mail adrese počela pristizati lažne poruke, sličan slučaj prijavila je i KentBank.

Na njihovim stranicama objavljeno je sljedeće:

“Posljednjih dana pojavile su se u cyber-prostoru poruke elektroničke pošte koje se lažno predstavljaju imenom KentBank, a navode primatelja da otkrije svoje kontakt podatke.

Ukoliko zaprimite ovakvu ili sličnu poruku elektroničke pošte, ne slijedite poveznice, a poruku obrišite”, navode.

Priložili su pritom i primjerak lažne poruke. Donosimo je u nastavku.

Poštovani,

Cijela 2022. godina obilježena je pripremama za uvođenje eura. U Kent banci intenzivno radimo na pripremama i nadogradnji sustava kako bismo prelazak na euro učinili što lakšim i jednostavnijim za naše klijente.

Molimo da ažurirate novu verziju aplikacije m-Kent sukladno uputama koji se nalaze na linku ispod.

S tim ćete uspješno ažurirati neophodne korake za nesmetan rad m-Kent mobilne aplikacije i prilagodit je ERM II tečajnom mehanizmu.

Kent – Süzer Grupa”