Za oko 52 posto korisnika mobilnih telefona u Hrvatskoj, pri kupnji novog uređaja bitna je cijena, a za 65 posto to su tehničke specifikacije poput trajanja baterije i količine memorije, podaci su iz istraživanja Telemacha Hrvatska.

Istraživanje o kriterijima hrvatskih kupaca mobitela Telemach Hrvatska je proveo u suradnji s agencijom Ipsos, na uzorku od 600 ispitanika iz cijele Hrvatske.

Osim baterije i memorije, koju jako važnim tehničkim specifikacijama smatra 74 odnosno 60 posto ispitanih, za kupnju novog mobitela oko 50 posto ispitanika je važnim naznačilo kvalitetu kamere.

Veličina i rezolucija zaslona važna je za 40 posto kupaca.

Za 30 posto pri kupnji je manje bitan brend.

“Iznenađuje da brend nije više toliko bitan pri kupnji mobitela, a tehničke specifikacije važnije su i od cijene”, rekao je član uprave i glavni komercijalni direktor Telemacha Hrvatska Mislav Galler.

Odnedavno novi član uprave i glavni direktor za razvoj proizvoda tog telekoma Damir Vrsajković, kaže kako je anketa potvrdila da je korisnicima i dalje važan omjer vrijednosti za novac.

Predsjednik uprave Telemacha Hrvatska Adrian Ježina kaže da ta tvrtka u mobilnoj mreži imaju više od milijun korisnika od kojih oko 700 tisuća pretplatnika, te velik postotak rasta broja korisnika koji prelaze na 5G mrežu.