Tijekom vikenda, od 20. do 23. studenoga, na području Policijske uprave koprivničko-križevačke zabilježene su dvije prometne nesreće s materijalnom štetom. U oba slučaja uzrok prometnih nesreća bila je nepropisna vožnja unazad. Vozač pod utjecajem alkohola izazvao je prometnu nesreću s materijalnom štetom. Mlada vozačica izazvala je prometnu nesreću s materijalnom štetom, a greška koja je dovela do nesreće bila je vožnja unazad, priopćili su iz Pu koprivničko-križevačke.

Ukupno je utvrđeno 177 prometnih prekršaja od čega 20 prekršaja upravljanja vozilima pod utjecajem alkohola, 96 prekršaja prekoračenja dopuštenih brzina kretanja, 15 prekršaja nekorištenja sigurnosnog pojasa, osam prekršaja nepropisnog korištenja mobitela, tri prekršaja upravljanja prije stjecanja prava na upravljanje i tri prekršaja upravljanja neregistriranim i tehnički neispravnim vozilom. Tijekom provedbe pojačanog nadzora jedan vozač je bio uhićen.

Najveća brzina kretanja vozila utvrđena je u nedjelju, 22. studenoga, u 18.24 sati, na državnoj cesti broj 28, u Kenđelovcu kada se vozač osobnog automobila kretao brzinom od 123 kilometara na sat, iako je na rečenoj dionici državne ceste brzina kretanja vozila prometnim znakom ograničena na 70 kilometara na sat.

Najveća koncentracija alkohola zabilježena je u subotu, 21. studenoga, u 16.40 sati, u Koprivnici, u Ulici Vinički put kod 37-godišnjeg vozača koji je upravljao biciklom pod utjecajem alkohola od 2,17 promila.

Tijekom pojačanog nadzora prometa vikendom izvršen je nadzor 23 mlada vozača kojom prilikom je utvrđeno 11 prekršaja, od kojih tri prekršaja upravljanja vozilom pod utjecajem alkohola. Najveća koncentracija alkohola kod mladih vozača utvrđen je u nedjelju, 22. studenoga, u 2.15 sati, u Križevcima, u Ulici Franje Markovića kod 20-godišnjeg vozača koji je upravljao osobnim automobilom pod utjecajem alkohola od 1,03 promila.

Tijekom predstojećeg tjedna policijski službenici će, i nadalje, pozornost posvećivati činjenju najtežih prometnih prekršaja povezanih sa stradavanjima osoba u prometu na cestama odnosno tzv. „4 glavnim ubojicama u prometu“, kao i nadzoru mladih vozača te recidivista.